Interessant om te weten hoor MannetjeMannetje schreef:Die 4 liter per dag gaat er wel in hier met dit weer...

Interessant om te weten hoor MannetjeMannetje schreef:Die 4 liter per dag gaat er wel in hier met dit weer...
Met dit weer heb ik steeds wat flesjes water in de koelkast staan. Lekker om af en toe een flesje koud water te drinken.Mannetje schreef:Die 4 liter per dag gaat er wel in hier met dit weer...
Ik heb in de koelkast een twee literfles water en sap van 1 citroen.Dodo schreef:Met dit weer heb ik steeds wat flesjes water in de koelkast staan. Lekker om af en toe een flesje koud water te drinken.Mannetje schreef:Die 4 liter per dag gaat er wel in hier met dit weer...
Ja dat is heerlijk fris met dit warme weer.Isala schreef:Ik kreeg onlangs bij een grote 'drogist' bij aankoop van een bepaald product, een waterfles met een fruitfilter er in.
Daar heb ik stukjes limoen en muntblaadjes in gedaan.![]()
thanksDodo schreef:Vanmorgen bij de kapper zat iemand te vertellen over de fantastische zelfbruiner van Doce, misschien een tip?
Overigens denk ik dat het voor iedereen verstandig is een beetje uit de zon te blijven.
Beterschap voor wat je mankeerde!
He wat fijn Orchidee! veel plezier samen!Orchidee schreef:Je bent niet de enige die niet veel uitspookt met deze warmte @Samanthy
Ik heb het altijd al snel warm en met dit weer is het dweilen met de kraan open!
Ik "lummel" maar wat aan: beetje wassen, boodschapje, eten klaar maken, forummen,water drinken, ijsje eten......
Ik verheug me ook al op volgende week!
Dan gaan mijn man en ik samen een midweekje naar de Moezel en ze geven dan ook betere temperaturen op
Maak er een dagje Gouda van.helma schreef:Beterschap Samanthi, leuk je weer even gesproken te hebben!
Heerlijk Orchidee!! Ik ga zaterdag een dagje weg met mijn gade. Hij is al wéken zo druk bij mijn ouders dat ik hem voor zaterdag heb 'geclaimd'.