Zeker. Zie mijn vorige post in een ander draadje.MarJT schreef: ↑22 jun 2024, 10:50Sorry hoor, maar elkaar zo de maat nemen als in dit interview wordt genoemd verdiend enkel (bijbelse) afkeuring.GerefGemeente-lid schreef: ↑22 jun 2024, 10:42Zullen we wel oppassen om die zogenoemde refowereld zelf ook niet veroordelen in andere discussies?MarJT schreef: ↑22 jun 2024, 10:34Wat een bedroevend stuk over wat hij voor reacties heeft gekregen daarover.Konijntje schreef: ↑22 jun 2024, 10:10 Een mooi interview met Richard Toes, bestuurder van de Scholengroep Wartburg-Driestar:
www.rd.nl/artikel/1068291-richard-toes- ... erwijsland
In dit interview gaat hij nog in op het gebruik van de HSV op de scholen en de reacties die hij op dit besluit heeft ontvangen.
De refowereld is laat weer eens zien hoe bikkelhard ze is in het oordelen over en de maat nemen van een ander. En ja ik denk hierbij aan de GBS voorstanders. Daar komen die geluiden vandaan.
Want je discussietoon over bijvoorbeeld de CGK en het aanstaande kabinet vind ik nu bikkelhard. En dat los van het feit dat er inhoudelijk totaal geen gesprek mogelijk is.
Zie verder de post van @HersteldHervormd.
Maar laten we oppassen dat we in woorden en gedachten niet hetzelfde over hen uitspreken. Dan ben je net zo fout bezig.