Kleine vreugden

MarthaMartha

Re: Kleine vreugden

Bericht door MarthaMartha »

Mara schreef:
MarthaMartha schreef:een dochter die al een week doorslaapt (zou ze nu echt doorhebben?)
Dat is best snel MM :super
Geniet van je ononderbroken nachtrust.
Ging je de eerste keer niet met kloppend hart kijken?
14
Mwah.. met 5 maanden is niet echt snel toch? In vergelijk met kleine demo wel, die sliep met 9 maanden voor het eerst een nachtje door. Dochterlief deed het soms al een nachtje, maar dan weer een week niet en nu dus al een hele week: heerlijk.
(en met kloppend hart kijken... dat doe ik wel vaker, hoeft ze niet eens voor door te slapen... ik ben vaak banger dan nodig)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Mara

Bericht door Mara »

MarthaMartha schreef:
Mara schreef:
MarthaMartha schreef:een dochter die al een week doorslaapt (zou ze nu echt doorhebben?)
Dat is best snel MM :super
Geniet van je ononderbroken nachtrust.
Ging je de eerste keer niet met kloppend hart kijken?
14
Mwah.. met 5 maanden is niet echt snel toch? In vergelijk met kleine demo wel, die sliep met 9 maanden voor het eerst een nachtje door. Dochterlief deed het soms al een nachtje, maar dan weer een week niet en nu dus al een hele week: heerlijk.
(en met kloppend hart kijken... dat doe ik wel vaker, hoeft ze niet eens voor door te slapen... ik ben vaak banger dan nodig)
Ach, er zijn kindjes die met 6 weken al lekker doorpitten, maar die van mij hoorden daar niet bij.
Laat en kort slapen en vooral mijn dochter kwam heel lang snachts voor een voeding (bv, dus lekker makkelijk) ;)
Ik herken dat ook hoor, als ze te lang stil waren, enigszins voorzichtig in de wieg kijken. Onze dochter is vrijwel tegelijk met een buurkindje geboren en dat kindje kreeg een ademstilstand, gelukkig kwam haar moeder net de kamer in, ze is ternauwernood gered omdat er net een ambulance in de wijk reed die iemand had afgeleverd.
Dat heeft er flink ingehakt hier.
Als de mazelen dan jullie deur ook nog voorbij gaan, ben je helemaal gelukkig denk ik.
15
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Vijf bossen bloemen voor drie euro (en het bleken zes bossen te zijn).
Mensen die in de winkel in een warrige rij zeggen: 'ik sta achter dat meisje met die grijze jas.' Dat doet je goed als je je vijfennegentig voelt.
Precies het pakjesavondkadootje vinden waarvoor je de stad inging op je vrije zaterdag.
Hema die een of andere geweldige winkel zou zijn en daarom vlaaien voor €3,50 heeft. Ja, dan ga ik zelf niet bakken. Wie in de buurt komt, mag een halve komen ophalen, want bij nader inzien is een hele vlaai wel een beetje veel.
Mara

Bericht door Mara »

Zita schreef:Vijf bossen bloemen voor drie euro (en het bleken zes bossen te zijn).
Mensen die in de winkel in een warrige rij zeggen: 'ik sta achter dat meisje met die grijze jas.' Dat doet je goed als je je vijfennegentig voelt.
Precies het pakjesavondkadootje vinden waarvoor je de stad inging op je vrije zaterdag.
Hema die een of andere geweldige winkel zou zijn en daarom vlaaien voor €3,50 heeft. Ja, dan ga ik zelf niet bakken. Wie in de buurt komt, mag een halve komen ophalen, want bij nader inzien is een hele vlaai wel een beetje veel.
:super
Hoe smaken die vlaaien eigenlijk? Ik ben er geen fan van, vanwege de gistbodem.

Eén poes die nog alleen de zakjes voer van de L idl lust. Verder weigert hij alles, behalve vis, dus ik kon die verwijtende blik niet langer negeren en begaf me naar de Duitse super. Daar bleken net kaneelbroodjes gebakken te zijn. :langue
Jammie bij mn eerste kopje espresso vanmorgen.
Manlief nam een ham-kaascroissant, ook nog warm en die bleek ook heerlijk te zijn.
Toen kwam bouwvakker, hij woont naast een warme bakker en hij nam een paar heerlijke vers gebakken broden mee, o.a. zuurdesem.
Was heerlijke lunch zo. :)
En het project dat gestaag vordert, is eerder een grote(re) vreugde.
MarthaMartha

Met welk project zijn jullie bezig Mara?

Oh ja.. pakjes avond... nog 3 gedichten en 3 surprises .... (toch handig als je kids hun eigen lootje kunnen regelen)
Mara

Bericht door Mara »

MarthaMartha schreef:Met welk project zijn jullie bezig Mara?

Oh ja.. pakjes avond... nog 3 gedichten en 3 surprises .... (toch handig als je kids hun eigen lootje kunnen regelen)
Badkamer. :) Was hoog nodig, alles begon het een beetje te begeven.
Uit het afvoerkanaal van de ventilator, dus na de bocht waar je nooit meer bij kan komen boven het plafond, kwam een worst van ruim een halve meter stof. :oO
Logisch dat het vocht dan niet meer goed wordt afgevoerd.
MarthaMartha

een heerlijk middagslaapje

wat kun je daar van opknappen als de kinderen al nachtenlang spoken....
helma

Bericht door helma »

en ik heb een heerlijke boswandeling gemaakt!
MarthaMartha schreef:een heerlijk middagslaapje

Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Ook zonder spokende kinderen blijkt het erg prettig te zijn. Alleen is de desillusie groot als je bedenkt dat je dan weer op de fiets mag klimmen om de deur uit te gaan voor een activiteit bij nacht en ontij.
Mara

Bericht door Mara »

He lekker MM, ff zo'n "knippie". Zoals mijn pa dat altijd zei.
Maar als ik het nu doe na zo'n spooknacht, kom ik s'avonds niet meer in slaap.

Grote vreugde, als je weer voor het eerst sinds dagen ouderwetsch en nostalgisch poedelbadderen, vanavond weer onder een eigen extra grote douchekop kan staan. :super :langue
Lassie

Bericht door Lassie »

Hier net ook maar even gedaan, 2 uur geslapen. Als de minaret niet had geroepen had ik nog wel langer kunnen slapen.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Lassie schreef:

Hier net ook maar even gedaan, 2 uur geslapen. Als de minaret niet had geroepen had ik nog wel langer kunnen slapen.
Oordoppen kopen ;)
MarthaMartha

's avonds in slaap vallen en 's morgens wakker worden van de wekker (grote vreugde!)
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Een gezinshulp die eten voor je kookt, waarvan je drie porties kan maken voor in de vriezer, als je zelf niet meer kunt koken door lichamelijke klachten...
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Lassie

Bericht door Lassie »

MarthaMartha schreef:'s avonds in slaap vallen en 's morgens wakker worden van de wekker (grote vreugde!)
:super :super
Plaats reactie