Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
Re: Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
Ik heb nú even pauze, iemand zin? 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- JolandaOudshoorn
Ga lekker buiten zitten, het is heerlijk weer!judith schreef:Ik heb nú even pauze, iemand zin?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ja, daar heb je gelijk inJolandaOudshoorn schreef:Ga lekker buiten zitten, het is heerlijk weer!judith schreef:Ik heb nú even pauze, iemand zin?

Zo, ik zit uiteindelijk een keertje in de chat, maar...............het is nog niet geweldig gezellig...
Iemand zin? Wie o wie?
En als ik weg ben, hebie pecht.
Iemand zin? Wie o wie?
En als ik weg ben, hebie pecht.

- MarthaMartha

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.

waar zat jij vertopt joh???Gijs83 schreef:![]()
alleen met madelief. Wie volgt?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nee hoor. Ik heb Madelief en hmprff gesproken, maar ik ben er ook maar een kwartier-20 minuten geweest. Jij zit er zeker altijd langer!?henriët schreef:waar zat jij vertopt joh???Gijs83 schreef:![]()
volgens jet begint de avond pas om half elf...Gijs83 schreef:Nee hoor. Ik heb Madelief en hmprff gesproken, maar ik ben er ook maar een kwartier-20 minuten geweest. Jij zit er zeker altijd langer!?henriët schreef:waar zat jij vertopt joh???Gijs83 schreef:![]()

dus is het een goed teken dat je haar niet in de chat gezien hebt, gijs

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
hmprff schreef:volgens jet begint de avond pas om half elf...Gijs83 schreef:Nee hoor. Ik heb Madelief en hmprff gesproken, maar ik ben er ook maar een kwartier-20 minuten geweest. Jij zit er zeker altijd langer!?henriët schreef:waar zat jij vertopt joh???Gijs83 schreef:![]()
![]()
dus is het een goed teken dat je haar niet in de chat gezien hebt, gijs

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
luitjes..
al weer zoo lang gelee, dat we met de 'hele club' zaten. Vanavond weer s proberen,
na zonsondergang? steken we gezellig de open haard aan!
see you!
al weer zoo lang gelee, dat we met de 'hele club' zaten. Vanavond weer s proberen,
na zonsondergang? steken we gezellig de open haard aan!
see you!
Wat voor tijden hou jij erop na?
Dan hoor je in je nest te liggen
Dan hoor je in je nest te liggen

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
luitjes
ik val bijna in slaap...
welkom

ik val bijna in slaap...
welkom