Wat staat er dan te gebeurenWilma van den Berg schreef:Aan vrijdagavond en zaterdag (ik zie er echt zo naar uit)

Wat staat er dan te gebeurenWilma van den Berg schreef:Aan vrijdagavond en zaterdag (ik zie er echt zo naar uit)
Barbencon????ber10e schreef:ik denk aan het komende weekend. dan ga ik lekker met de hele familie naar belgie in een kasteeltje!! egt mega super gaaf!!
MarthaMartha schreef:aan vanavond......
helma schreef:MarthaMartha schreef:aan vanavond......![]()
kun je ook nog aan wat anders denken?MarthaMartha schreef:helma schreef:MarthaMartha schreef:aan vanavond......![]()
ja hoor, aan:helma schreef:kun je ook nog aan wat anders denken?MarthaMartha schreef:aan vanavond......
nou zeg helma.. denk s terug.....................helma schreef:helma schreef:MarthaMartha schreef:aan vanavond......![]()
kun je ook nog aan wat anders denken?
jachtseizoen?helma schreef:MarthaMartha schreef:aan vanavond......![]()
Hendrikus schreef:jachtseizoen?helma schreef:MarthaMartha schreef:aan vanavond......![]()
nou ja, ik zie een geweer....henriët schreef:Hendrikus schreef:jachtseizoen?helma schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes dan in ieder geval, MarthaMartha!Hendrikus schreef:jachtseizoen?helma schreef:MarthaMartha schreef:aan vanavond......![]()