Hendrikus schreef:Leuk! Maar zij willen vast ook wel eten bij het Elfde GebodLassie schreef:m'n zus en zwager wonen in Antwerpen en daar gaan we heen en we gaan dan lekker Antwerpen in.
Hoeveel glazen zou die al gedronken hebben

Hendrikus schreef:Leuk! Maar zij willen vast ook wel eten bij het Elfde GebodLassie schreef:m'n zus en zwager wonen in Antwerpen en daar gaan we heen en we gaan dan lekker Antwerpen in.
miss. dat we daar wel wat gaan drinken maar eten zal het niet worden.Hendrikus schreef:Leuk! Maar zij willen vast ook wel eten bij het Elfde GebodLassie schreef:m'n zus en zwager wonen in Antwerpen en daar gaan we heen en we gaan dan lekker Antwerpen in.
Waar gaat die uitslag over?Wilma van den Berg schreef:Een bijzonder, mega-mooie uitslag! Ik, en al degene die me lief en dierbaar zijn, zijn zeer dankbaar en blij...Wow...wat een zegeningen, onverdiend, van God ontvangen!
Ja, dat vraag ik me ook steeds af, maar durfde 'tJolandaOudshoorn schreef:Waar gaat die uitslag over?Wilma van den Berg schreef:Een bijzonder, mega-mooie uitslag! Ik, en al degene die me lief en dierbaar zijn, zijn zeer dankbaar en blij...Wow...wat een zegeningen, onverdiend, van God ontvangen!
Is dat zijn nieuwe aanwinst of die van jou??henriët schreef:een cadeau voor mn man!!!!! nee ik zeg nog niet wat, anders weet hij het ook
In Antwerpen spreken ze geen Hongaars hoorLassie schreef:2 boekjes van Hongarije (taal gids en reis gids)
Hendrikus schreef:In Antwerpen spreken ze geen Hongaars hoorLassie schreef:2 boekjes van Hongarije (taal gids en reis gids)
't Was goed bedoeld hoorLassie schreef:niet zo bij de hand he! ff dimmen jij.
nest met ganzen (en dan nog wat, maar dat kan ik niet vertalen)Hendrikus schreef:'t Was goed bedoeld hoorLassie schreef:niet zo bij de hand he! ff dimmen jij.![]()
Straks kom jij daar bij het Elfde Gebod en zeg je "Nézd meg az anyját, vedd el a lányát". Nou, ik weet niet wat ze je dan zullen serveren
Hendrikus schreef:'t Was goed bedoeld hoorLassie schreef:niet zo bij de hand he! ff dimmen jij.![]()
Straks kom jij daar bij het Elfde Gebod en zeg je "Nézd meg az anyját, vedd el a lányát". Nou, ik weet niet wat ze je dan zullen serveren
Wa's dat nou weer?Kislev schreef:Aangezien ik via stijlforum