Wat verzamel u/jij?

-DIA-

Re: Wat verzamel u/jij?

Bericht door -DIA- »

jvdg schreef:
-DIA- schreef:Ik heb ook nog een hele stapel DE-punten. Alleen we komen er nooit uit, er is geen gelegenheid om eens naar zo'n geschenkenwinkeltje te gaan... Maar ik bewaar ze nog wel als zich de gelegenheid nog eens voordoet...

-DIA-
Het is voor jou niet ver weg, in Joure is een DE-winkeltje.
Succes!
Hmm... Enschede is anders een stuk dichterbij! Toen we nog mobiel waren gingen we wel eens naar Joure, gewoon om er een uitje van te maken... :)

-DIA-
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

-DIA- schreef:Ik heb ook nog een hele stapel DE-punten. Alleen we komen er nooit uit, er is geen gelegenheid om eens naar zo'n geschenkenwinkeltje te gaan... Maar ik bewaar ze nog wel als zich de gelegenheid nog eens voordoet...

-DIA-
nou die kun je tegenwoordig ook online gebruiken. kijk maar eens op de DE site. Je hoeft er de deur niet meer voor uit.
henriët

Bericht door henriët »

helma schreef:Oké,
ik heb wel DE te ruil voor dienrentuinzegels :garde
mag t ook geruild worden voor iets anders??????????????????
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
refo

Bericht door refo »

Wij hebben altijd al een koffieztter van DE.
Doe je tussen de 12 en de 15 jaar mee.
Maar ze zijn wel 20000+ punten.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Lassie

Bericht door Lassie »

wordt flink koffie/thee drinken. Gewoon veel mensen op de koffie/thee laten komen.
Lassie

Bericht door Lassie »

k heb Twee dierentuin kaartjes + 1 zegel voor Helma.
helma

Bericht door helma »

Lassie schreef:k heb Twee dierentuin kaartjes + 1 zegel voor Helma.
Super :super (De Boer)
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Het viel vast al op, ik verzamel preken over weinig bepreekte of niet bepreekte bijbelgedeelten. :)
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Johann Gottfried Walther schreef:Het viel vast al op, ik verzamel preken over weinig bepreekte of niet bepreekte bijbelgedeelten. :)
En hoe groot is je verzameling met preken over niet-bepreekte Bijbelgedeelten al?
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Mister schreef:
Johann Gottfried Walther schreef:Het viel vast al op, ik verzamel preken over weinig bepreekte of niet bepreekte bijbelgedeelten. :)
En hoe groot is je verzameling met preken over niet-bepreekte Bijbelgedeelten al?
Weet dat dat een wat ongelukkige zin zo is, maar bedoel dus preken over gedeelte waar ik nog geen enkele preek over ken. :)
En ja zodra ik er een preek over heb, dan is het niet meer een niet bepeekte bijbelgedeelte.
Er zijn van die gedeelte die lijken predikanten maar al te graag over te slaan. Vroeger (de Reformatoren) die preekte heel een bijbelboek door en dan stonden ze nog stil bij elk vers ook.

Maar bijv. Luk 1 vers 1-4 is zo'n gedeelte, of losse verzen uit Mattheus 1 vers 1-17, Leviticus vrijwel in zijn geheel. En zo zijn er tal van voorbeelden.
En zo was ik dan wel eens zeer verbaast een preek tegen te komen over Mattheus 1 vers 3a
en een preek over Lukas 1 vers 1-4.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Lassie

Bericht door Lassie »

DE-punten zegels.
Bartuz
Contacteer:

Bericht door Bartuz »

Ouwe boeken van Karl May over Winnetou en Old-Shatterhand.
scape

Bericht door scape »

Afbeelding

platen
*girly*

Bericht door *girly* »

scape schreef:Afbeelding

platen
dan moet ik m'n vriend 's even aankijken, die heeft nog een hele stapel liggen, o.a. oude platen van Madonna, en andere beroemdheden, wie weet wil 'ie nog wat kwijt ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
judith

Bericht door judith »

hmmm... ik spaar potloden... maar ik gebruik ze ook, dus gaan ze wel eens op. :tilt :yahoo
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Plaats reactie