Ik heb die heel lang aangezien voor een kikkeroog...MarthaMartha schreef:mijn avatar, al vanaf het begin een parel.
Re: Avatars
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- MarthaMartha
-DIA- schreef:Ik heb die heel lang aangezien voor een kikkeroog...MarthaMartha schreef:mijn avatar, al vanaf het begin een parel.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-
Misschien heb je wel gelijk DIA.....vrouwen zijn net kikkers.MarthaMartha schreef:-DIA- schreef:Ik heb die heel lang aangezien voor een kikkeroog...MarthaMartha schreef:mijn avatar, al vanaf het begin een parel.

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- MarthaMartha
grote bek, koude poten en bang voor de ooievaar.....Democritus schreef:Misschien heb je wel gelijk DIA.....vrouwen zijn net kikkers.MarthaMartha schreef:-DIA- schreef:Ik heb die heel lang aangezien voor een kikkeroog...MarthaMartha schreef:mijn avatar, al vanaf het begin een parel.
waarin herken je mij

Snel happen?
- MarthaMartha
ssssssssssttt..... lekkere hapjes moet je nooit laten vliegen...Tiberius schreef:Snel happen?
Ik zal heel eerlijk zijn.......... ik dacht een oog van een vis of zoiets.-DIA- schreef:Ik heb die heel lang aangezien voor een kikkeroog...MarthaMartha schreef:mijn avatar, al vanaf het begin een parel.
Maar goed, MM, je bent wel een parel!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Mijn dochter dacht dat ook...maar dan zei ik: nee joh kijk eens goed joh......want ik zelf moest altijd denken aan "een parel in Gods hand"fluitje schreef:Ik zal heel eerlijk zijn.......... ik dacht een oog van een vis of zoiets.-DIA- schreef:Ik heb die heel lang aangezien voor een kikkeroog...MarthaMartha schreef:mijn avatar, al vanaf het begin een parel.
Maar goed, MM, je bent wel een parel!
Dus vind het een heel mooie avatar!
ik ben altijd benieuwd of Vogeltje weer iets nieuws bedacht heeft 

vréselijk Luther!!!!
Wil je graag dat we straks allemaal blij zijn dat je verdwijnt

Wat is er nu weer?helma schreef:vréselijk Luther!!!!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- zusterelly
Luther schreef:Wat is er nu weer?helma schreef:vréselijk Luther!!!!

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Geweldig...MarthaMartha schreef:ze staan op onze wcbrillen....Lassie schreef:de poppentjes voorop onze trouwkaart.
Overigens heb ik ze ook in het groot (boven op zolder liggen)

Da's ze buro op de Wartburg.Luther schreef:Wat is er nu weer?helma schreef:vréselijk Luther!!!!
Over een dag of wat gaat hij daar weer zitten en met inktpotten gooien.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:Da's ze buro op de Wartburg.Luther schreef:Wat is er nu weer?helma schreef:vréselijk Luther!!!!
Over een dag of wat gaat hij daar weer zitten en met inktpotten gooien.
nou, deze bedoelde ik niet
zijn ex was afgrijselijk