Straks even verder "bijlezen".
Ja sorry: ik moest toch ergens een knip doen om het topic te splitsen. Het leek me correct om dat daar te doen.JolandaOudshoorn schreef:En tot mijn verbazing heb ik in die tijd en nieuw topic gestart.![]()
Volgens mij bespaar jij jezelf veel geld, door zoveel dingen zelf te repareren en te doenLourens schreef:Vandaag een fiets repareren, wat timmerwerkzaamheden in de tuin, een groot aantal goederen richting de kringloop.
En verder zien wat de dag brengt.
Ik probeer altijd in huis alles zelf te doen.Mara schreef:Volgens mij bespaar jij jezelf veel geld, door zoveel dingen zelf te repareren en te doenLourens schreef:Vandaag een fiets repareren, wat timmerwerkzaamheden in de tuin, een groot aantal goederen richting de kringloop.
En verder zien wat de dag brengt.![]()
En de dag brengt momenteel regen
Dat wel, maar je moet er ook zin en tijd voor makenLourens schreef:Ik probeer altijd in huis alles zelf te doen.Mara schreef:Volgens mij bespaar jij jezelf veel geld, door zoveel dingen zelf te repareren en te doenLourens schreef:Vandaag een fiets repareren, wat timmerwerkzaamheden in de tuin, een groot aantal goederen richting de kringloop.
En verder zien wat de dag brengt.![]()
En de dag brengt momenteel regen
Het leuke van de voliere bouwen is dat ik het van gebruikt hout doe. Ik zal wel dakbedekking moeten kopen en wat gaas. Maar ik ben sterk voor hergebruik.
En fietsen, een lekke band of afgelopen ketting kan iedereen toch repareren>
O spannend Herman. Zie je er tegenop? Sterkte i.i.g. Dan zul je wel een paar dagen met blauwe kijkers rondlopen denk ikHerman60 schreef:Ik ben vanmorgen naar een rouwdienst en begrafenis van de man van een nicht van mij geweest.
Het was in Nieuw Lekkerland en haar man was 65 en plotseling overleden.
Vrijdag 13 juli stond de advertentie als enige rouwadvertentie in het R.D.
Vanmiddag had ik dus nergens geen zin in.
Vanavond bijtijds naar bed.
Morgen ben ik een dagje in Utrecht in het UMC.
Ik word dan aan beide onder oogleden geopereerd, niet voor de show maar om medische redenen.
Ja Mara, best wel spannend, en het is niet voor de 1e keer en de vorige keren heeft het uiteindelijk niets uitgehaald, dat was in Amsterdam, en ik laat wel foto maken van die blauwe ogen....misschien dat ik je die wel toe stuurt als je blauwe ogen mooi vind.Mara schreef:O spannend Herman. Zie je er tegenop? Sterkte i.i.g. Dan zul je wel een paar dagen met blauwe kijkers rondlopen denk ikHerman60 schreef:Ik ben vanmorgen naar een rouwdienst en begrafenis van de man van een nicht van mij geweest.
Ik word dan aan beide onder oogleden geopereerd, niet voor de show maar om medische redenen.
Als ze "van nature" blauw zijn ja, maar niet vanwege een boze meneer of snijgrage chirurgHerman60 schreef:Ja Mara, best wel spannend, en het is niet voor de 1e keer en de vorige keren heeft het uiteindelijk niets uitgehaald, dat was in Amsterdam, en ik laat wel foto maken van die blauwe ogen....misschien dat ik je die wel toe stuurt als je blauwe ogen mooi vind.Mara schreef:O spannend Herman. Zie je er tegenop? Sterkte i.i.g. Dan zul je wel een paar dagen met blauwe kijkers rondlopen denk ikHerman60 schreef:Ik ben vanmorgen naar een rouwdienst en begrafenis van de man van een nicht van mij geweest.
Mara schreef:Als ze "van nature" blauw zijn ja, maar niet vanwege een boze meneer of snijgrage chirurgHerman60 schreef:Ja Mara, best wel spannend, en het is niet voor de 1e keer en de vorige keren heeft het uiteindelijk niets uitgehaald, dat was in Amsterdam, en ik laat wel foto maken van die blauwe ogen....misschien dat ik je die wel toe stuurt als je blauwe ogen mooi vind.Mara schreef:O spannend Herman. Zie je er tegenop? Sterkte i.i.g. Dan zul je wel een paar dagen met blauwe kijkers rondlopen denk ikHerman60 schreef:Ik ben vanmorgen naar een rouwdienst en begrafenis van de man van een nicht van mij geweest.