Kleine ergernissen [2]
Re: Kleine ergernissen [2]
De onwijze hoeveelheid facebookberichten die SGP-jongeren meent te moeten plaatsen als ze een dagje bij mekaar zijn.
Dat is ook bedoeld voor jongeren en niet voor oude Zita's 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Voor de thuisblijvers die op de RO gerekend hadden was dat wel fijn. In combinatie met Twitter (Hastag #SGPJ ) was het bijna live.Zita schreef:De onwijze hoeveelheid facebookberichten die SGP-jongeren meent te moeten plaatsen als ze een dagje bij mekaar zijn.
vlinder schreef:Dat is ook bedoeld voor jongeren en niet voor oude Zita's

Ik zou het bijna eens worden met al die achen en weeën over social media.
Ben wel benieuwd wat Rutte nu in het debat gaat zeggen. Pechtold heeft dat aangevraagd.refo schreef:Voor de thuisblijvers die op de RO gerekend hadden was dat wel fijn. In combinatie met Twitter (Hastag #SGPJ ) was het bijna live.Zita schreef:De onwijze hoeveelheid facebookberichten die SGP-jongeren meent te moeten plaatsen als ze een dagje bij mekaar zijn.
De tandarts die een bedrag een per behandeling vraagt wat hoger is als de verzekering voor die behandeling vergoed. Als je dan met beiden in contact treedt, schuiven ze elkaar de zwarte piet toe en vinden het allebei 'heel vervelend voor u, meneer. Prettige dag nog'. 

Dat lijkt me de enig juiste reactie. Die 2 zaken hebben niets met elkaar te maken.Mister schreef:De tandarts die een bedrag een per behandeling vraagt wat hoger is als de verzekering voor die behandeling vergoed. Als je dan met beiden in contact treedt, schuiven ze elkaar de zwarte piet toe en vinden het allebei 'heel vervelend voor u, meneer. Prettige dag nog'.
In zekere zin niet, en toch ook wel.refo schreef:Dat lijkt me de enig juiste reactie. Die 2 zaken hebben niets met elkaar te maken.Mister schreef:De tandarts die een bedrag een per behandeling vraagt wat hoger is als de verzekering voor die behandeling vergoed. Als je dan met beiden in contact treedt, schuiven ze elkaar de zwarte piet toe en vinden het allebei 'heel vervelend voor u, meneer. Prettige dag nog'.
De tandarts heeft van de gelegenheid misbruik gemaakt de tarieven flink op te schroeven.
De verzekering heeft met ingang van dit jaar een bovendrempel ingesteld om niet teveel uit te gaan keren.
Mister schreef:In zekere zin niet, en toch ook wel.refo schreef:Dat lijkt me de enig juiste reactie. Die 2 zaken hebben niets met elkaar te maken.Mister schreef:De tandarts die een bedrag een per behandeling vraagt wat hoger is als de verzekering voor die behandeling vergoed. Als je dan met beiden in contact treedt, schuiven ze elkaar de zwarte piet toe en vinden het allebei 'heel vervelend voor u, meneer. Prettige dag nog'.
De tandarts heeft van de gelegenheid misbruik gemaakt de tarieven flink op te schroeven.
De verzekering heeft met ingang van dit jaar een bovendrempel ingesteld om niet teveel uit te gaan keren.
vrije tarieven , je zou denken, mijn tandarts is te duur, ik ga naar een andere.
Nou, forget it, ze laten bijna nergens nieuwe patiënten toe.
( bovendien werken ze niet eens de hele week, zijn ze ook niet hele dagen bereikbaar....)
dus zit je mooi met de gebakken peren, betalen !!
'k geloof dat ik de kids maar adviseer tandarts te worden

Maar over welke bedragen gaat het?
1-vlaksrestauratie 11 euro, zulk soort bedragen voor kleine ingrepen.refo schreef:Maar over welke bedragen gaat het?
Dan hopen we even niet op een kroon, dan schiet het door naar 200 euro.
Ik bedoel meer het verschil tussen de tarieven van de tandarts en het maximum wat vergoed wordt.Mister schreef:1-vlaksrestauratie 11 euro, zulk soort bedragen voor kleine ingrepen.refo schreef:Maar over welke bedragen gaat het?
Voor 2013 maar opzeggen die verzekering.
De genoemde bedragen zijn de verschillenrefo schreef:Ik bedoel meer het verschil tussen de tarieven van de tandarts en het maximum wat vergoed wordt.Mister schreef:1-vlaksrestauratie 11 euro, zulk soort bedragen voor kleine ingrepen.refo schreef:Maar over welke bedragen gaat het?
Voor 2013 maar opzeggen die verzekering.

Ik ga me oriënteren op een andere tandarts en/of een andere verzekering
In december hebben we gediscussieerd over de zin en onzin van aanvullende verzekeringen.
Meestal is het onzin.
Meestal is het onzin.
Een anonieme gever gaf voor onze diensten op zondag een nieuwe koffiemachine, maar dat keukentje is vlak achter het zaaltje waar de dienst wordt gehouden en krek als het apparaat aan wordt gezet als voorbereiding gaat midden onder de preek, het apparaat janken als een kat. Iedereen gaat om zich heen kijken want het lijkt ook op een heel zielig huilen van een kindje.
Nu ben ik maar op goed geluk via internet gaan zoeken wie die apparaten levert en met de vraag waar dat jankgeluid vandaan komt en of we er zelf iets aan kunnen doen.
Ook voor de gastspreker was het heel storend omdat het geluid heel zielig klinkt.
Ja dat is een kleine ergernis die ik graag zou verhelpen.
Nu ben ik maar op goed geluk via internet gaan zoeken wie die apparaten levert en met de vraag waar dat jankgeluid vandaan komt en of we er zelf iets aan kunnen doen.
Ook voor de gastspreker was het heel storend omdat het geluid heel zielig klinkt.
Ja dat is een kleine ergernis die ik graag zou verhelpen.