Vrijdagavond invulling

Auto

Re: Vrijdagavond invulling

Bericht door Auto »

Ichtus schreef:
Orchidee schreef: Nou voor dat je het weet is het zover :slurp
Gisterenavond lagen wij al op bed...gaat m'n oudste dochter nog even douchen, want anders moest ze vanmorgen zo vroeg op, want dan ging haar zusje ook al douchen, om half 7, en zou zei dus om 6 uur eruit moeten...
Daar had madam dus geen zin in, lagen wij om kwart over 11 gisterenavond te dommelen, onder luid gekletter van de douche :bobo
:humhihi

Al snap ik dat het niet grappig is.

(zei ze het, of bedoel je: zij :huhu )
Ik snap het probleem niet helemaal, heb je een keer een schone dochter ...... is het weer niet goed :hum
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Auto schreef:
Ichtus schreef:
Gisterenavond lagen wij al op bed...gaat m'n oudste dochter nog even douchen, want anders moest ze vanmorgen zo vroeg op, want dan ging haar zusje ook al douchen, om half 7, en zou zei dus om 6 uur eruit moeten...
Daar had madam dus geen zin in, lagen wij om kwart over 11 gisterenavond te dommelen, onder luid gekletter van de douche :bobo

Ik snap het probleem niet helemaal, heb je een keer een schone dochter ...... is het weer niet goed :hum
Advies voor de dinky toys: ga douchen als pa Auto net op bed ligt...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Auto

Bericht door Auto »

Ichtus schreef:
Auto schreef:
Ichtus schreef:

Advies voor de dinky toys: ga douchen als pa Auto net op bed ligt...
Als dat er voor zorgt dat ik ongestoord de badkamer in mag ........ GRAAG

(ik slaap toch wel)
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Auto schreef:
Ichtus schreef:

:pan
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

helma schreef:Een paar gaan er naar de JV (-16)
w.b. de 16 plussers...
Er zijn er meestal wel die oppassen ergens
De Levensbron wordt ook altijd bijgehouden.
Verjaardagen worden ook doorgaans op vrijdagavond gevierd.

Meestal hebben we alleen de 2 kleintjes thuis
Dan gaan we nog wel eens naar de kringloop en aansluitend bij mijn schoonouders koffiedrinken
Wij zelf gaan weinig op visite; naar mate de kinderen ouder worden vind ik het minder fijn om 's avonds weg te zijn uit het gezin.
Ik kan me niet heugen dat wij "op visite" zijn geweest.
Ik vind dat zo jaren 70 klinken !
Onze vrienden komen hier eten, we eten met de kinderen, van hen en van ons, daarna gaan de kids huns weegs en wij kletsen gezellig onder het genot van wijn en daarna koffie verder.
Familie bezoeken we, dat is misschien het verschil.
Mijn zussen houden niet van mee-eters, zo'n gedoe.
En op vrijdag- en zaterdagavond zijn wij eigenlijk altijd thuis.
Goed voorbeeld doet goed navolgen, is ons devies.
Als je wilt dat je kinderen uithuizig worden, moet je zelf veel weggaan :hum
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ria

Bericht door Ria »

Lekker lui doen, en in de sjet zitten! :)
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Ria schreef:Lekker lui doen, en in de sjet zitten! :)
Ik doe ook niet zoveel deze avond, maar heb geen zin om de sjet te zitten of ik moet wel tijd over(ik doe dus toch wel wat, maar zit gewoon achter de pc hoor)
huisman

Bericht door huisman »

Katharina van Bora schreef:
Orchidee schreef:
Katharina van Bora schreef:Deze avond mogen de kids ook langer opblijven.. Vinden ze helemaal top! :super Dus meestal een gezinsavond.
Soms ook wel een visiteavond... dan kan het ook nog laat worden, want de volgende dag kunnen we uitslapen.
Wij hebben tegenwoordig bijna iedere avond gezinsavond, kleintjes worden groot :slurp ;)
Dat lijkt me erg wennen, nu liggen ze door de weeks om half 8 's avonds.
Maar ja...Luther verheugt zich er al op om 's avonds -liefst na 23.00- als ik op bed lig, met ze te boomen en te praten. Nog even geduld...
Ja hoor leuk die discussies maar om 0:30 doordeweeks wil ik wel eens naar bed ::please
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

huisman schreef:
Katharina van Bora schreef:
Orchidee schreef:
Katharina van Bora schreef:Deze avond mogen de kids ook langer opblijven.. Vinden ze helemaal top! :super Dus meestal een gezinsavond.
Soms ook wel een visiteavond... dan kan het ook nog laat worden, want de volgende dag kunnen we uitslapen.
Wij hebben tegenwoordig bijna iedere avond gezinsavond, kleintjes worden groot :slurp ;)
Dat lijkt me erg wennen, nu liggen ze door de weeks om half 8 's avonds.
Maar ja...Luther verheugt zich er al op om 's avonds -liefst na 23.00- als ik op bed lig, met ze te boomen en te praten. Nog even geduld...
Ja hoor leuk die discussies maar om 0:30 doordeweeks wil ik wel eens naar bed ::please
:humhihi :humhihi :humhihi
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
vlinder

Bericht door vlinder »

Zo, net terug van een super gezellig avondje bij vrienden. En ja morgen gaat om 5.30 uur weer de wekker.... :huhu
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lourens

Bericht door Lourens »

helma schreef:
Wij zelf gaan weinig op visite; naar mate de kinderen ouder worden vind ik het minder fijn om 's avonds weg te zijn uit het gezin.
Wij zijn ook niet veel weg maar toch, nu de kinderen ouder zijn (jongste 15) en wij ze met een gerust hart even thuis kunnen laten vind ik heerlijk om samen met mijn vrouw even uit te gaan.
Gewoon met ons tweetjes een keertje uit eten of een bezoek.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Mara

Bericht door Mara »

Maar alleen op vrijdagavond :quoi
Dat was dus de vraag, einde van de werkweek (voor de meesten) uitgaansavond vaak voor de jeugd...
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Mara schreef:Maar alleen op vrijdagavond :quoi
Dat was dus de vraag, einde van de werkweek (voor de meesten) uitgaansavond vaak voor de jeugd...
Zou hier de beste oplossing zijn...
Mijn man maakt vaak lange dagen, en moet altijd erg vroeg op...
Zaterdags kan je wat langer blijven liggen...
En zaterdagavond, is meestal een "gezinsavond"...thuis, weleens op visite, weleens visite krijgen, maar dat is zeldzaam dus zaterdagavond zijn we meestal gewoon thuis... :)
Rijssen

Bericht door Rijssen »

Gijs83 schreef:
Ik doe ook niet zoveel deze avond, maar heb geen zin om de sjet te zitten of ik moet wel tijd over(ik doe dus toch wel wat, maar zit gewoon achter de pc hoor)

Zit liever VOOR de pc. anders zie je zo weinig :)
coupe soleil

Bericht door coupe soleil »

Rijssen schreef:
Gijs83 schreef:

Zit liever VOOR de pc. anders zie je zo weinig :)
Ligt er aan wat je doet. Als je een film kijkt, zit je voor de PC (passief). Ben je bijvoorbeeld aan het forummen, dan zit je achter de PC (actief). Zo zit je ook altijd voor de TV.

Als ik op vrijdag uit m'n werk kom, gaan we eerst boodschappen doen. Daarna eten. Soms naar mensen toe, soms komen mensen hier. Meestal ploffen we op de bank en kijken een paar uitzendingen waar we door de week niet aan toe kwamen of wat films. En dat onder het genot van een goede wijn.
Plaats reactie