Ik weet niet precies welk topic je bedoelt. Is dat soms vrijdagavond na 20:00 uur gestart?Erasmiaan schreef:Ik mis het topic over het artikel van dr. Hoek over hemelvaart (vond het een te schokkend artikel om onbesproken te laten).
Wist je dat......
Re: Wist je dat......
...ik geen resultaten krijg als ik op 'toon actieve onderwerpen' klik...
...dat heel vervelend is, aangezien ik nu alle deelfora af moet lopen...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
...als ik actieve onderwerpen aanklik ik niets meer krijg?
Waar kan dat aan liggen?
...90 jaar geleden het eerste verkeersvliegtuig landde op Schiphol?
...20 jaar geleden de WHO homoseksualiteit uit de lijst van geestesziekten schrapte? (Is het dat dan niet?)
...70 jaar geleden de Duitsers Middelburg bombardeerden waarop Zeeland, drie dagen na de rest van Nederland, capituleert?
...70 jaar geleden Duitsland Brussel bezette?
...70 jaar geleden Hitler bepaalde dat Nederland geen militair, maar een civiel Duits bestuur zal krijgen?(Wat is het verschil?
...65 jaar geleden de Stichting van de Arbeid werd opgericht? Een overlegorgaan tussen overheid, werkgevers en werknemers.
...380 jaar geleden de Italiaanse astronoom Niccolò Zucchi de ringen om de planeet Jupiter ontdekte?
...het vandaag Nationale Feestdag in Noorwegen is?
...het vandaag werelddag voor de telecommunicatie is?
...het vandaag Internationale dag tegen de homofobie is?
...het 75 jaar geleden nog 1 graad gevroren heeft?
...het 85 jaar geleden bijna 29 graden werd?
...55 jaar geleden 21 mm regen viel?
Waar kan dat aan liggen?
...90 jaar geleden het eerste verkeersvliegtuig landde op Schiphol?
...20 jaar geleden de WHO homoseksualiteit uit de lijst van geestesziekten schrapte? (Is het dat dan niet?)
...70 jaar geleden de Duitsers Middelburg bombardeerden waarop Zeeland, drie dagen na de rest van Nederland, capituleert?
...70 jaar geleden Duitsland Brussel bezette?
...70 jaar geleden Hitler bepaalde dat Nederland geen militair, maar een civiel Duits bestuur zal krijgen?(Wat is het verschil?
...65 jaar geleden de Stichting van de Arbeid werd opgericht? Een overlegorgaan tussen overheid, werkgevers en werknemers.
...380 jaar geleden de Italiaanse astronoom Niccolò Zucchi de ringen om de planeet Jupiter ontdekte?
...het vandaag Nationale Feestdag in Noorwegen is?
...het vandaag werelddag voor de telecommunicatie is?
...het vandaag Internationale dag tegen de homofobie is?
...het 75 jaar geleden nog 1 graad gevroren heeft?
...het 85 jaar geleden bijna 29 graden werd?
...55 jaar geleden 21 mm regen viel?
het heeft te maken met een update van het forum, nog even geduld, het komt helemaal goed.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
we vertraging met de trein hebben
we spelen dat we met de trein naar buiten gaan op een bepaald tijdstip
Jetje net kwam vragen of t klopt dat de tijd al voorbij is van vertrek..
(oops)
we nu maar het nieuws afwachten tot de aswolk van t spoor is..
en zojuist is gebleken dat de aswolk op de spoorrails van tuin huize Jean @ Jet weg is...
we ons nu dus naar buiten begeven!

(oops)
en zojuist is gebleken dat de aswolk op de spoorrails van tuin huize Jean @ Jet weg is...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat hoeft niet hoor. Je kunt ook i.p.v. links op actieve onderwerpen, rechts op toon ongelezen berichten klikken. Dan krijg je namelijk bijna dezelfde.hmprff schreef:...ik geen resultaten krijg als ik op 'toon actieve onderwerpen' klik...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
...30 jaar geleden een uitbarsting van de vulkaan Mount Saint Helens(VS) 57 mensen het leven kostte?
...15 jaar geleden Alain Juppé premier van Frankrijk werd?
...20 jaar geleden een TGV-treinstel 325 515,3 km/h reed en daarmee het oude wereldrecord van de ICE verbrak?
...vorig jaar Paul Nouwen (74), Nederlands topfunctionaris en bestuurder (oud-hoofddirecteur van de ANWB) overleed?
...75 jaar geleden het gemiddeld 5 graden werd en het ook nog eens 11 uren regende?
...85 jaar geleden het 27 graden werd?
...15 jaar geleden Alain Juppé premier van Frankrijk werd?
...20 jaar geleden een TGV-treinstel 325 515,3 km/h reed en daarmee het oude wereldrecord van de ICE verbrak?
...vorig jaar Paul Nouwen (74), Nederlands topfunctionaris en bestuurder (oud-hoofddirecteur van de ANWB) overleed?
...75 jaar geleden het gemiddeld 5 graden werd en het ook nog eens 11 uren regende?
...85 jaar geleden het 27 graden werd?
henriët schreef:we vertraging met de trein hebben
(oops)
Genieten hè, moeder zijn!

absoluut!helma schreef:henriët schreef:we vertraging met de trein hebben
(oops)
Genieten hè, moeder zijn!
bijna brand in huize Helma
Dochter van 6 heeft in de keuken tosti klaargemaakt; op een of andere manier bleef het tostiapparaat aanstaan. Ze had met een handdoek het brood eruitgehaald en de handdoek op het apparaat laten liggen...
Nu is mijn handdoek verbrand en mijn keuken blauw
Gelukkig voor erger bewaard!
Dochter van 6 heeft in de keuken tosti klaargemaakt; op een of andere manier bleef het tostiapparaat aanstaan. Ze had met een handdoek het brood eruitgehaald en de handdoek op het apparaat laten liggen...
Nu is mijn handdoek verbrand en mijn keuken blauw

ai dat is vervelend.
helma schreef:bijna brand in huize Helma
Nu is mijn handdoek verbrand en mijn keuken blauw![]()
Een blauwe keuken ......dat wordt vasten.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Wilde ze een ander kleurtje in de keukenhelma schreef:bijna brand in huize Helma

Tja de jeugd houd van "pimpen" da's "in"...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
huisman schreef:helma schreef:bijna brand in huize Helma
Een blauwe keuken ......dat wordt vasten.

de boodschap is overgebracht?
...15 jaar geleden de regering van de Thaise minister-president Chuan Leekpai eindigde?
...75 jaar geleden Hitler het eerste stukje Autobahn opende?
...45 jaar geleden Tui Malila, de oudste gekende schildpad, stierf in Tonga op de leeftijd van 188 of 192 jaar? (Waarom zouden ze dat niet precies weten?)
...134 jaar geleden Guillaume Groen van Prinsterer (75), Nederlands politicus overleed?
...62 jaar geleden Seakle Greijdanus (77), Nederlands theoloog overleed?
...55 jaar geleden het gemiddeld 6 graden werd?
...85 jaar geleden het gemiddeld 21 graden werd?
...15 jaar geleden het bijna gevroren heeft?
...75 jaar geleden Hitler het eerste stukje Autobahn opende?
...45 jaar geleden Tui Malila, de oudste gekende schildpad, stierf in Tonga op de leeftijd van 188 of 192 jaar? (Waarom zouden ze dat niet precies weten?)
...134 jaar geleden Guillaume Groen van Prinsterer (75), Nederlands politicus overleed?
...62 jaar geleden Seakle Greijdanus (77), Nederlands theoloog overleed?
...55 jaar geleden het gemiddeld 6 graden werd?
...85 jaar geleden het gemiddeld 21 graden werd?
...15 jaar geleden het bijna gevroren heeft?