Blijmoedig standpuntblijmoedig schreef:Ik ben nog al vasthoudend aangelegd. Eens hoop ik dat het aanslaatMister schreef:Nou, volgens mij doe jij niets liever

Blijmoedig standpuntblijmoedig schreef:Ik ben nog al vasthoudend aangelegd. Eens hoop ik dat het aanslaatMister schreef:Nou, volgens mij doe jij niets liever
Af en toe moet je je naam eer aan doenMister schreef:Blijmoedig standpuntblijmoedig schreef:Ik ben nog al vasthoudend aangelegd. Eens hoop ik dat het aanslaatMister schreef:Nou, volgens mij doe jij niets liever
Hoho, geen valse tegenstelling scheppen, dat is niet netjes.blijmoedig schreef:Af en toe moet je je naam eer aan doenMister schreef:Blijmoedig standpuntblijmoedig schreef:Ik ben nog al vasthoudend aangelegd. Eens hoop ik dat het aanslaatMister schreef:Nou, volgens mij doe jij niets lieverIk blijf hoe dan ook opkomen, voor waar ik in geloof
Ik ben mij van geen kwaad bewustMister schreef:Hoho, geen valse tegenstelling scheppen, dat is niet netjes.
Zo belangrijk dat je ook de zending in wil ?blijmoedig schreef:Ik ben mij van geen kwaad bewustMister schreef:Hoho, geen valse tegenstelling scheppen, dat is niet netjes.Wat ik maar wil zeggen is dat ik nog wel vaker berichtjes over de zending zal posten, simpelweg omdat ik dat belangrijk vind.
Mijn vrouw en ik hebben inderdaad deze droomhuisman schreef:Zo belangrijk dat je ook de zending in wil ?blijmoedig schreef:Ik ben mij van geen kwaad bewustMister schreef:Hoho, geen valse tegenstelling scheppen, dat is niet netjes.Wat ik maar wil zeggen is dat ik nog wel vaker berichtjes over de zending zal posten, simpelweg omdat ik dat belangrijk vind.
Niet waarblijmoedig schreef:De zomer staat weer voor de deur. Heel veel jongeren hebben nu zes of zeven weken vakantie. Voor wie moeite heeft om zijn tijd te vullen is het wellicht een idee om een kortverband zendingsreis te maken. Bij heel veel zendingsorganisaties kan je al voor enkele weken een kijkje nemen op het zendingsveld en meedraaien in de lokale kerken en met de lokale projecten en werkzaamheden. Ook worden er speciale zendingsreizen voor jongeren georganiseerd. Ik weet uit ervaring: Dit soort kansen moet je pakken als je jong bent, met zeeen van tijd. Als je eenmaal meedraait met de beroepsmaatschappij is het uit met de pretEn worden je mogelijkheden om dit soort reizen te ondernemen steeds kleiner. Terwijl, en dat spreek ik ook uit ervaring, het je leven verrijkt.
Nou ik weet niet hoe het met jou zit, maar sinds ik werk heb ik beduidend minder vrije tijd te besteden, dan toen ik nog studeerdeMister schreef:Niet waarblijmoedig schreef:De zomer staat weer voor de deur. Heel veel jongeren hebben nu zes of zeven weken vakantie. Voor wie moeite heeft om zijn tijd te vullen is het wellicht een idee om een kortverband zendingsreis te maken. Bij heel veel zendingsorganisaties kan je al voor enkele weken een kijkje nemen op het zendingsveld en meedraaien in de lokale kerken en met de lokale projecten en werkzaamheden. Ook worden er speciale zendingsreizen voor jongeren georganiseerd. Ik weet uit ervaring: Dit soort kansen moet je pakken als je jong bent, met zeeen van tijd. Als je eenmaal meedraait met de beroepsmaatschappij is het uit met de pretEn worden je mogelijkheden om dit soort reizen te ondernemen steeds kleiner. Terwijl, en dat spreek ik ook uit ervaring, het je leven verrijkt.
volgens mij hebben de meeste mensen recht op zo'n 28 vrije dagen in het jaar, dan zit je al snel op 5 wekenblijmoedig schreef:Nou ik weet niet hoe het met jou zit, maar sinds ik werk heb ik beduidend minder vrije tijd te besteden, dan toen ik nog studeerdeMister schreef:Niet waarblijmoedig schreef:De zomer staat weer voor de deur. Heel veel jongeren hebben nu zes of zeven weken vakantie. Voor wie moeite heeft om zijn tijd te vullen is het wellicht een idee om een kortverband zendingsreis te maken. Bij heel veel zendingsorganisaties kan je al voor enkele weken een kijkje nemen op het zendingsveld en meedraaien in de lokale kerken en met de lokale projecten en werkzaamheden. Ook worden er speciale zendingsreizen voor jongeren georganiseerd. Ik weet uit ervaring: Dit soort kansen moet je pakken als je jong bent, met zeeen van tijd. Als je eenmaal meedraait met de beroepsmaatschappij is het uit met de pretEn worden je mogelijkheden om dit soort reizen te ondernemen steeds kleiner. Terwijl, en dat spreek ik ook uit ervaring, het je leven verrijkt.
Dan hangt het er natuurlijk vanaf wat je onder een 'echte zendeling' verstaatZita schreef:is het voor zendingsorganisaties echt zo prettig om allemaal van die drieweeksuitzendingen te regelen? Voor die mensen een beetje gesetteld zijn is de helft van hun verblijf alweer om. En dan is het ook nog wel aardig als ze iets van de omgeving zien. Laat ze het geld van die reisjes storten, en uit die pot een echte zendeling bekostigen.
Sorry, ik ben een beetje sceptisch. Ik heb genoeg verhalen gehoord van bekenden die door Zuid Afrika trekken om kindertehuizen op te knappen in vier dagen, of in India drie weken Engelse les geven, of in Zuid-Amerika twee weken in de sloppenwijken werken, of in Roemenie kerken verven. Ik geloof er niet meer in. Al zal het vast wel met de beste bedoelingen gedaan worden.
Hoe kom je met zulke zendingsreizen in contact?blijmoedig schreef:De zomer staat weer voor de deur. Heel veel jongeren hebben nu zes of zeven weken vakantie. Voor wie moeite heeft om zijn tijd te vullen is het wellicht een idee om een kortverband zendingsreis te maken. Bij heel veel zendingsorganisaties kan je al voor enkele weken een kijkje nemen op het zendingsveld en meedraaien in de lokale kerken en met de lokale projecten en werkzaamheden. Ook worden er speciale zendingsreizen voor jongeren georganiseerd. Ik weet uit ervaring: Dit soort kansen moet je pakken als je jong bent, met zeeen van tijd. Als je eenmaal meedraait met de beroepsmaatschappij is het uit met de pretEn worden je mogelijkheden om dit soort reizen te ondernemen steeds kleiner. Terwijl, en dat spreek ik ook uit ervaring, het je leven verrijkt.
Een belangrijke bron aan informatie is: http://www.missioncentre.nlOrchidee schreef:Hoe kom je met zulke zendingsreizen in contact?blijmoedig schreef:De zomer staat weer voor de deur. Heel veel jongeren hebben nu zes of zeven weken vakantie. Voor wie moeite heeft om zijn tijd te vullen is het wellicht een idee om een kortverband zendingsreis te maken. Bij heel veel zendingsorganisaties kan je al voor enkele weken een kijkje nemen op het zendingsveld en meedraaien in de lokale kerken en met de lokale projecten en werkzaamheden. Ook worden er speciale zendingsreizen voor jongeren georganiseerd. Ik weet uit ervaring: Dit soort kansen moet je pakken als je jong bent, met zeeen van tijd. Als je eenmaal meedraait met de beroepsmaatschappij is het uit met de pretEn worden je mogelijkheden om dit soort reizen te ondernemen steeds kleiner. Terwijl, en dat spreek ik ook uit ervaring, het je leven verrijkt.