Ik hoor met alle liefde in het "Erasmiaanhokje". Alleen ik had echt maar 72%.Luther schreef:Even een tussenstand (let wel: het gaat hier om een politieke score, geen theologische...)
Josephus - 28%
sela - 20%
Jongere - 41%
huisman - 47%
JolandaOudshoorn - 47%
Gian - 47%
Bonny - 50%
Faramir - 50%
jvdg - 53%
MarthaMartha - 53%
Mister - 59%
eilander - 62%
Luther - 62%
Auto - 69%
Genade door recht - 69%
Marie-Henriëtte - 72%
Ander - 78%
Erasmiaan - 78%
albion - geen score / valt buiten de schaal
Nog een keer de link: http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/zooorechts/test/
Hoe rechts ben jij?
Re: Hoe rechts ben jij?
Tweede tussenstand (let wel: het gaat hier om een politieke score, geen theologische...
)
Josephus - 28%
sela - 20%
Jongere - 41%
huisman - 47%
JolandaOudshoorn - 47%
Gian - 47%
hmprff - 47%
Bonny - 50%
Faramir - 50%
jvdg - 53%
MarthaMartha - 53%
Mister - 59%
eilander - 62%
Luther - 62%
Auto - 69%
Genade door recht - 69%
Marie-Henriëtte - 72%
Ander - 72%
Erasmiaan - 78%

Josephus - 28%
sela - 20%
Jongere - 41%
huisman - 47%
JolandaOudshoorn - 47%
Gian - 47%
hmprff - 47%
Bonny - 50%
Faramir - 50%
jvdg - 53%
MarthaMartha - 53%
Mister - 59%
eilander - 62%
Luther - 62%
Auto - 69%
Genade door recht - 69%
Marie-Henriëtte - 72%
Ander - 72%
Erasmiaan - 78%

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Jouw eindscore is: 80 dit is 50% rechts.
Ik mis CC maar daar is mischien een meer rechtse test voor nodig 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Score 115, 72% rechts
- Bert Mulder
- Contacteer:
Jouw eindscore is: 90 dit is 56% rechts
Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben.
Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
wel luther, je hebt me een interessante score toebedeeld.
Goed dat je het erbij zetLuther schreef: (let wel: het gaat hier om een politieke score, geen theologische...)
/

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Derde tussenstand (let wel: het gaat hier om een politieke score, geen theologische...
)
Josephus - 28%
sela - 28%
Jongere - 41%
huisman - 47%
JolandaOudshoorn - 47%
Gian - 47%
hmprff - 47%
Bonny - 50%
Faramir - 50%
ZWP - 50%
jvdg - 53%
MarthaMartha - 53%
Bert Mulder - 56%
Mister - 59%
Roef - 59%
eilander - 62%
Luther - 62%
Auto - 69%
Genade door recht - 69%
Marie-Henriëtte - 72%
Ander - 72%
artistiek - 72%
Erasmiaan - 78%
Nog een keer de link: http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/zooorechts/test/[/quote]

Josephus - 28%
sela - 28%
Jongere - 41%
huisman - 47%
JolandaOudshoorn - 47%
Gian - 47%
hmprff - 47%
Bonny - 50%
Faramir - 50%
ZWP - 50%
jvdg - 53%
MarthaMartha - 53%
Bert Mulder - 56%
Mister - 59%
Roef - 59%
eilander - 62%
Luther - 62%
Auto - 69%
Genade door recht - 69%
Marie-Henriëtte - 72%
Ander - 72%
artistiek - 72%
Erasmiaan - 78%

Nog een keer de link: http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/zooorechts/test/[/quote]
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Bij sommige vragen stond mijn antwoord er niet bij.
Dit is de uitslag, ik hang aardig rechts vergeleken met de gemiddelde forummer zo te zien.
Dit is de uitslag, ik hang aardig rechts vergeleken met de gemiddelde forummer zo te zien.

Ik herken me overigens niet helemaal in bovenstaande beschrijving.Jouw deelscores zijn:
ECONOMIE: 30 van maximaal 40 punten. Je bent een lekkere klassieke rechtse economisch liberaal; hoe minder overheid, hoe beter en solidariteit is uiteindelijk in ieders nadeel. Eigen verantwoordelijkheid staat centraal. Je eigen portemonnee duidelijk ook!
CONSERVATISME: 25 van maximaal 40 punten. Je bent meegaand in maatschappelijke veranderingen zolang het niet te gek wordt. Maar je staat zeker niet op de barricade om veranderingen aan te jagen! Je bent niet zozeer links of rechts progressief of conservatief, je bent pragmatisch, relativeert, ziet dat ‘elk voordeel z’n nadeel heb’.
IDENTITEIT: 25 van maximaal 40 punten. Je accepteert dat we in een geglobaliseerde wereld leven. Het gaat er voor jou om dat we de verschillen en wensen tussen Nederlandse en buitenlandse cultuur goed hebben geregeld. Niet links, niet rechts maar tolerant, in voor- en tegenspoed.
LIFESTYLE: 30 van maximaal 40 punten. Je werkt hard en dat mag uiterlijk zichtbaar zijn, je bent immers trots op je prestaties en schaamt je er zeker niet voor jezelf te verwennen. Rechtse nouveau riche, bralbak, yuppie of dandy? Jijzelf noemt het ‘gelukkig leven’.
Jouw eindscore is: 110 dit is 69% rechts
47% rechts 

[/quote]Luther schreef:Derde tussenstand (let wel: het gaat hier om een politieke score, geen theologische...)
Josephus - 28%
sela - 28%
Jongere - 41%
huisman - 47%
JolandaOudshoorn - 47%
Gian - 47%
hmprff - 47%
Bonny - 50%
Faramir - 50%
ZWP - 50%
jvdg - 53%
MarthaMartha - 53%