dat vond ik nou net weer een minpuntjeDemocritus schreef:Maar wel positief dat alleen mannen worden toegelaten

dat vond ik nou net weer een minpuntjeDemocritus schreef:Maar wel positief dat alleen mannen worden toegelaten
Ach tenslotte zijn dit zaken waar je als vrouw zijnde niet over hoeft na te denkenhelma schreef:dat vond ik nou net weer een minpuntjeDemocritus schreef:Maar wel positief dat alleen mannen worden toegelaten
er zijn toch mensen die niet naar de universiteit kúnnen en toch met een roeping lopen het woord door te geven?vlinder schreef:Wat wil ev. Baan hen bieden? Wil hij hen van die worsteling afhelpen? Wil hij een alternatief voor het curatorium bieden?Jean le Fontain schreef:Dit schrijft het ND vandaag op de website:
Baan, signaleert dat ,,een nieuwe generatei jonge mannen’’ worstelt met een roeping om het evangelie door te geven.
Wat is zijn doel hiermee?
Als je predikant wil worden lijkt me een toerusting van een jaartje zaterdagles niet toereikend...
goed dat ik het weetDemocritus schreef:Ach tenslotte zijn dit zaken waar je als vrouw zijnde niet over hoeft na te denkenhelma schreef:dat vond ik nou net weer een minpuntjeDemocritus schreef:Maar wel positief dat alleen mannen worden toegelaten