maar mensen als:coldplay,leona lewis,the killers en ilse de lange niks mis mee

Wat houdt je tegen?Kaw schreef:Het lijkt me fantastisch dat er door de reformatorische kerken nou eens serieus onderzocht zou worden of er ook gospelmuziek zou zijn dat niet van de jongeren vandaan gehouden hoeft te worden.
Mij niets, maar mijn persoontje op zichzelf heeft geen voldoende draagvlak om breedgedragen uitspraken te doen.Tiberius schreef:Wat houdt je tegen?Kaw schreef:Het lijkt me fantastisch dat er door de reformatorische kerken nou eens serieus onderzocht zou worden of er ook gospelmuziek zou zijn dat niet van de jongeren vandaan gehouden hoeft te worden.
Misschien gewoon een kwestie van dwarsliggen/ puberen/ recalcitrant zijn?albion schreef:ik denk dat popmuziek over een kam geschoren wordt. Jammer genoeg is er ook heel wat jeugd die ook een aversie tegen chr. popmuziek hebben en hoe dat komt daar ben ik nog niet achter.
Huh??? Hadden jullie dan helemaal geen muziek thuis?? Was dat niet saai? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat ik zonder muziek moestalbion schreef:'k Wilde wel dat ze meer daar naar luisterden dan naar het schreeuwerige muziek wat ik nu af en toe soms beluister.
Bij ons thuis waren ze zeer consequent. Geen pop, geen klassiek. Ook geen orgelmuziek.
Ik heb ook een aversie tegen 90% van de christelijke popmuziek. Het commerciële slijm is haast zichtbaar op de CD's. De kwaliteit is vaak bagger.Bonny schreef:Misschien gewoon een kwestie van dwarsliggen/ puberen/ recalcitrant zijn?albion schreef:ik denk dat popmuziek over een kam geschoren wordt. Jammer genoeg is er ook heel wat jeugd die ook een aversie tegen chr. popmuziek hebben en hoe dat komt daar ben ik nog niet achter.
Jahoor, het past best bij elkaar, en zo niet, het wordt elke keer weer bij elkaar gebracht.pannekoek schreef:het hoeft toch niet perse over God te gaan?Het mag toch best eens over dieren,liefde,verdriet etc. gaan?
En zo holt de reformatorische gezindte steeds verder en verder uit. Van binnenuit.MG28 schreef:Is de muziek van nu slechter in deze tijd dan de muziek van vroeger in die tijd?
Waren er vroeger niet veel mensen die absoluut tegen autorijden op zondag waren? Nu rijdt het grootste gedeelte van de refo's als het moet op zondag. Werd de radio niet vervloekt op het begin? De mensen van toen zouden schrikken als ze wisten hoeveel hun kinderen en kleinkinderen van nu dat ding aan hebben staan. Werd de TV een paar jaar geleden niet als duivels omschreven? Kijk nu eens hoeveel refo's een TV hebben of in ieder geval de beschikbaarheid hebben over http://www.uitzendinggemist.nl (zelfde als TV) of de DVD-speler.
Als went als het maar lang genoeg op de markt is, dat wil niet zeggen dat zo iets goed is. Maar tijden veranderen. Hoe jullie ouders over jullie dachten denken de huidige ouders over jongeren.
Denk daar maar eens goed over na!
Mijn moeder was beslist niet saai en was zeer onderhoudend, maar ze had wel uitgesproken ideeën. En nee we misten het niet, we waren/zijn verslaafd aan lezen.Bonny schreef:Misschien gewoon een kwestie van dwarsliggen/ puberen/ recalcitrant zijn?albion schreef:ik denk dat popmuziek over een kam geschoren wordt. Jammer genoeg is er ook heel wat jeugd die ook een aversie tegen chr. popmuziek hebben en hoe dat komt daar ben ik nog niet achter.
Huh??? Hadden jullie dan helemaal geen muziek thuis?? Was dat niet saai? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat ik zonder muziek moestalbion schreef:'k Wilde wel dat ze meer daar naar luisterden dan naar het schreeuwerige muziek wat ik nu af en toe soms beluister.
Bij ons thuis waren ze zeer consequent. Geen pop, geen klassiek. Ook geen orgelmuziek.
Kaw schreef:Ik heb ook een aversie tegen 90% van de christelijke popmuziek. Het commerciële slijm is haast zichtbaar op de CD's. De kwaliteit is vaak bagger.Bonny schreef:Misschien gewoon een kwestie van dwarsliggen/ puberen/ recalcitrant zijn?albion schreef:ik denk dat popmuziek over een kam geschoren wordt. Jammer genoeg is er ook heel wat jeugd die ook een aversie tegen chr. popmuziek hebben en hoe dat komt daar ben ik nog niet achter.