Wildplassende agent gestraft

tukkertje
Contacteer:

Re: Wildplassende agent gestraft

Bericht door tukkertje »

jvdg schreef:
tukkertje schreef:
Bert Mulder schreef:
tukkertje schreef:

Stakker. Ik heb met je te doen.
Is dit nodig?

Toont dit enig respect?

Waar moet ik respect voor hebben dan? voor bonnenschrijvende dienders. Kom op zeg. Straks op de verjaardag bij Barryvrouw maar eens even over hebben.
Ik adviseer je dringend de posting van fluitje nog maar eens goed door te lezen.

Je maakt er een potje van. Alles wat jou niet aanstaat is fout.

Enne...heb jij niet geleerd dat respect voor de autoriteiten een eis is?
Juist jij die kritiek hebt over deze maatschappij, werkt gezagsloosheid in de hand.

Respect moet je verdienen.
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Gehoorzaamheid aan het gezag
1 ALLE a ziel zij den machten over haar gesteld, onderworpen; want er is geen macht dan van God, en de machten die er zijn, die zijn van God geordineerd.
2 Alzo dat die zich tegen de macht stelt, de ordinantie Gods wederstaat; en die ze wederstaan, zullen over zichzelven en oordeel halen.
3 Want de oversten zijn niet tot een vrees den goeden werken, maar den kwaden. Wilt gij nu de macht niet vrezen, doe het goede, en gij zult lof van haar hebben;
4 Want zij is Gods dienares, u ten goede. Maar indien gij kwaad doet, zo vrees; want zij draagt het zwaard niet tevergeefs; want zij is Gods dienares, een wreekster tot straf dengene die kwaad doet.
5 Daarom is het nodig onderworpen te zijn, niet alleenlijk om der straffe, maar ook om der consciëntie wil.
6 Want daarom betaalt gij ook schattingen; want zij zijn dienaars Gods, in ditzelve geduriglijk bezig zijnde.
7 Zo geeft dan een iegelijk wat gij schuldig zijt, schatting dien gij de schatting, tol dien gij den tol, vreze dien gij de vreze, eer dien gij de eer schuldig zijt.
Ik weet het, ik kom weer met een Bijbeltekst aandragen, hetwelk om een of andere vreemde regel zomaar mag op RefoForum....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Bert Mulder schreef:
1 ALLE a ziel zij den machten over haar gesteld, onderworpen; want er is geen macht dan van God, en de machten die er zijn, die zijn van God geordineerd.
2 Alzo dat die zich tegen de macht stelt, de ordinantie Gods wederstaat; en die ze wederstaan, zullen over zichzelven en oordeel halen.
3 Want de oversten zijn niet tot een vrees den goeden werken, maar den kwaden. Wilt gij nu de macht niet vrezen, doe het goede, en gij zult lof van haar hebben;
4 Want zij is Gods dienares, u ten goede. Maar indien gij kwaad doet, zo vrees; want zij draagt het zwaard niet tevergeefs; want zij is Gods dienares, een wreekster tot straf dengene die kwaad doet.
5 Daarom is het nodig onderworpen te zijn, niet alleenlijk om der straffe, maar ook om der consciëntie wil.
6 Want daarom betaalt gij ook schattingen; want zij zijn dienaars Gods, in ditzelve geduriglijk bezig zijnde.
7 Zo geeft dan een iegelijk wat gij schuldig zijt, schatting dien gij de schatting, tol dien gij den tol, vreze dien gij de vreze, eer dien gij de eer schuldig zijt.
Ik weet het, ik kom weer met een Bijbeltekst aandragen, hetwelk om een of andere vreemde regel zomaar mag op RefoForum....

hou ik niet zo van om overal met teksten te strooien. jij hebt overal wel een tekst voor.
Lourens

Bericht door Lourens »

tukkertje schreef:

Stakker. Ik heb met je te doen.
Ach, ik verspil er maar geen woorden meer aan.
Zijn reacties zeggen genoeg en zeggen meer van hemzelf dan van iemand anders.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Rens

Bericht door Rens »

tukkertje schreef:
Rens schreef:
tukkertje schreef:
Waar moet ik respect voor hebben dan?.
het lijkt er op of Tukkertje alleen respect voor zichzelf heeft......
Nee hoor dat is niet zo. maar wees nu eerlijk. Waarom zou ik respect moeten hebben voor iemand die op je geld uit is.
oom agent is niet op je geld uit, het is überhaupt niets persoonlijks.

maar wie regels aan z'n laars lapt, loopt het risico gesnapt te worden, en dan volgt daar simple as easy een straf op........variërend van een boete tot een celstraf, al dan niet (bij geval) het inleveren van je rijbewijs en/of auto......

wie zich aan de regels houdt, om het even wat die regels inhouden, bevorderd ook nog eens het maatschappelijk leven...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

tukkertje schreef:
Bert Mulder schreef:

hou ik niet zo van om overal met teksten te strooien. jij hebt overal wel een tekst voor.
Omdat de Bijbel ons gegeven is als richtlijn voor ons gehele leven.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Rens schreef:
tukkertje schreef:
Rens schreef:
tukkertje schreef:
Waar moet ik respect voor hebben dan?.
het lijkt er op of Tukkertje alleen respect voor zichzelf heeft......
Nee hoor dat is niet zo. maar wees nu eerlijk. Waarom zou ik respect moeten hebben voor iemand die op je geld uit is.
oom agent is niet op je geld uit, het is überhaupt niets persoonlijks.

maar wie regels aan z'n laars lapt, loopt het risico gesnapt te worden, en dan volgt daar simple as easy een straf op........variërend van een boete tot een celstraf, al dan niet (bij geval) het inleveren van je rijbewijs en/of auto......

wie zich aan de regels houdt, om het even wat die regels inhouden, bevorderd ook nog eens het maatschappelijk leven...

natuurlijk is dat zo. ben ik ook wel met je eens, maar het zijn soms zulke azijnpissers.
Lourens

Bericht door Lourens »

Ik zou zeggen, doe maar een

Afbeelding

en meteen op alle volgende topics die zo gaan van hem.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Rens

Bericht door Rens »

Bert Mulder schreef:
vreemd hé Bert, maar ik ben het nu eens met je posting roerend eens..........
Moderatorbericht:
Rens

Bericht door Rens »

tukkertje schreef:
natuurlijk is dat zo. ben ik ook wel met je eens, maar het zijn soms zulke azijnpissers.
je kunt er zélf ook aardig wat van, moet ik zeggen.....
Moderatorbericht:
jvdg

Bericht door jvdg »

't Is idd tijd dit topic te sluiten.

Voor nadere toelichting: PB maar...
jvdg

Bericht door jvdg »

Er komt nog een posting die ik jullie niet wil onthouden.

Vandaar dat deze topic weer (even) opengaat.
BJD

Bericht door BJD »

Ik kan de bijdrage van Fluitje niet overtreffen..
maar deze wil ik jullie toch niet onthouden.. 'k weet niet meer hoe ik er aan kom..
Ik, die waardeloze politieagent. Ik denk, geachte belastingbetaler, dat je mijn identiteit inmiddels wel hebt vastgesteld. Ik pas vast en zeker in het hokje, waarin je mij wilt indelen en je vindt mij natuurlijk “typisch”. Tot mijn spijt kan ik dat van jou niet zeggen. Ik weet immers niet wie je bent. Vanaf je geboorte leer je je kinderen dat ik de boeman ben en zij zijn geschokt omdat ik met mijn traditionele vijand, de crimineel, vergeleken word. Je beschuldigt mij dat ik de jeugd te zacht aanpak, totdat ik op een keer je eigen kind de les lees. Je neemt waarschijnlijk een uur middagpauze en ettelijke koffiepauzes, maar je vindt het wel heel normaal om mijn maaltijd met jouw problemen te onderbreken. Je windt je op als iemand in het verkeer de weg afsnijdt, maar als ik jou op hetzelfde vergrijp betrap, voel je je onterecht behandeld. Je kent alle verkeersregels en hebt dus nooit terecht een bekeuring gekregen. Je stoort je eraan dat ik mij met hoge snelheid naar een plaats des onheils spoed, maar je beklaagt je erover, als het meer dan 10 seconden duurt voordat ik bij jouw probleem ben. Je ziet het als een deel van mijn werk dat ik geslagen, geschopt, bespuugd en uitgescholden word, maar wanneer ik terug sla of scheld, dan noem je dat machtsmisbruik. Je zult er niet aan denken om je tandarts te vertellen hoe hij een kies moet trekken of een dokter te laten zien hoe hij een blindedarmmoet opereren, maar je vindt het wel heel normaal om mij steeds te vertellen hoe ik mijn werk moet doen. Je praat tegen mij op een manier, die je in iedere andere situatie een bloedneus op zou leveren, maar je verwacht van mij dat ik dit zonder meer accepteer. Je schreeuwt:” Er moet wat tegen de criminaliteit ondernomen worden.” Maar je wilt niet als getuige optreden of er op een andere manier mee lastig gevallen worden. In jouw ogen deug ik absoluut niet, maar is het natuurlijk volkomen terecht, als ik je familieleden help bij het verwisselen van een band, of je vrouw, op weg naar het ziekenhuis, bij de bevalling help, je zoon met mond- op mondbeademing het leven red of overuren maak om je weggelopen dochter te vinden. Welnu, meneer/mevrouw de belastingbetaler, staande op je voetstuk, beklaag je je over de manier waarop ik mijn werk verricht en geef je mij alle mogelijke scheldnamen. Maar vergeet niet, dat jouw eigendom, jouw familie en ook jouw leven van mij of mijn collega’s kan afhangen. Jawel, belastingbetaler, dat ben ik, die waardeloze politieagent! '
Rens

Bericht door Rens »

Zit de weerstand tegen dé politie (en ándere overheidsdiensten) niet in de kern van de zaak in het feit dat we ons van God en Zijn geboden, w.o. het gehoorzaamheidsgebod jegens hen die over ons gesteld zijn, hebben afgekeerd???
Moderatorbericht:
jvdg

Bericht door jvdg »

Rens schreef:Zit de weerstand tegen dé politie (en ándere overheidsdiensten) niet in de kern van de zaak in het feit dat we ons van God en Zijn geboden, w.o. het gehoorzaamheidsgebod jegens hen die over ons gesteld zijn, hebben afgekeerd???
Ja.
Plaats reactie