Je Nick-name
Re: Je Nick-name
Eitje hé.....
mocht ik ooit weer in staat zijn een internetaansluiting te betalen, dan is een terugkeer met déze naamgeving niet aan de orde.... maar dat zal wel heel lang op zich laten wachten vrees ik.
mocht ik ooit weer in staat zijn een internetaansluiting te betalen, dan is een terugkeer met déze naamgeving niet aan de orde.... maar dat zal wel heel lang op zich laten wachten vrees ik.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- madelief1983
uhm ja gewoon een naam die ik leuk vind... en dan mijn geboortejaar erachter..
Tiberius schreef:Niet zo'n brede zeker?tukkertje schreef:Tja wat denk ie. Umdak nen tukker binne
Wat minder breed mog wah.

Franny.
Francis lukt niet omdat-ie al bestond op het forum.
Franny lukte wel en daar zit ik nu aan vast.
Francis lukt niet omdat-ie al bestond op het forum.
Franny lukte wel en daar zit ik nu aan vast.
Eh, tja...judith...waarom ik die nou gekozen heb..
Ik wou snel op RF..maar als ik een naam in typte bestond tie al..
Dus kwamen mams en ik op judith...dus toen hebben we die naam mar gedaan...heel vercshil wel met mijn eigen naam, maarja..
Ik wou snel op RF..maar als ik een naam in typte bestond tie al..
Dus kwamen mams en ik op judith...dus toen hebben we die naam mar gedaan...heel vercshil wel met mijn eigen naam, maarja..

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Gewoon mijn roepnaam plus de eerste letter van mijn tweede doopnaam. (Ik geloof dat alleen 'David' al bestond.)
Mijn doopnamen: Janna Catharina 
Eigenlijk wil ik nog een ander
.....maar welke 

Eigenlijk wil ik nog een ander

My one and only goal;
His image in my soul.
Blijf gewoon JaCa...JaCa schreef:Mijn doopnamen: Janna Catharina
Eigenlijk wil ik nog een ander.....maar welke

De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets.
- gewoonjacolien
Omdat mensen mogen weten dat ik op het refoforum zit. Maakt mij niets uit. En omdat ik niet perfect ben, gewoonjacolien, imperfect girl had ook gekunnen, maar toch maar niet gedaanZó moeilijk is die van mij niet, hoor...

Wie zichzelf kent, zwijgt over anderen.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Gewoon mijn eigen naam
ben ik er blijvend aan herinnerd dat ik niet achter een nickname kan schuilen, en dus al mijn werken hier openbaar zijn.
Hoewel natuurlijk niks voor Hem verborgen is...
ben ik er blijvend aan herinnerd dat ik niet achter een nickname kan schuilen, en dus al mijn werken hier openbaar zijn.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Bert, ik ben het helemaal met je eens, maar de praktijk wijst uit dat van "openbaarheid" misbruik wordt gemaaakt.Bert Mulder schreef:Gewoon mijn eigen naam
Ik wil hier verder niet over uitwijden, maar het is helaas zo.
- gewoonjacolien
is het dan gevaarlijk ofzo om je naam te noemenBert, ik ben het helemaal met je eens, maar de praktijk wijst uit dat van "openbaarheid" misbruik wordt gemaaakt.
Ik wil hier verder niet over uitwijden, maar het is helaas zo.

hoe bedoel je dat met misbruik maken daarvan?
Zoal ik al schreef, wil daar niet verder over uitwijden.gewoonjacolien schreef:is het dan gevaarlijk ofzo om je naam te noemenBert, ik ben het helemaal met je eens, maar de praktijk wijst uit dat van "openbaarheid" misbruik wordt gemaaakt.
Ik wil hier verder niet over uitwijden, maar het is helaas zo.![]()
Overigens bij vele forums op allerlei terrein wordt geadviseerd om niet je echte naam, maar een nickname te gebruiken (om dezelfde redenen).
- gewoonjacolien
kben misschien eigenwijs maar waarom zou iemand niet mogen weten wat mijn mening isjvdg schreef:Zoal ik al schreef, wil daar niet verder over uitwijden.gewoonjacolien schreef:is het dan gevaarlijk ofzo om je naam te noemenBert, ik ben het helemaal met je eens, maar de praktijk wijst uit dat van "openbaarheid" misbruik wordt gemaaakt.
Ik wil hier verder niet over uitwijden, maar het is helaas zo.![]()
Overigens bij vele forums op allerlei terrein wordt geadviseerd om niet je echte naam, maar een nickname te gebruiken (om dezelfde redenen).