wie weet laten we et maar hopenHendrikus schreef:leuk joh! straks word je nog beroemdmonique schreef:judith en ik samen een liedje gaan schrijven en een melodie erbij gaan verzinnen

wie weet laten we et maar hopenHendrikus schreef:leuk joh! straks word je nog beroemdmonique schreef:judith en ik samen een liedje gaan schrijven en een melodie erbij gaan verzinnen
... want een dominee zonder boeken lijkt nergens op............Hendrikus schreef:Je weet toch wel dat dominees heel veel boeken hebben hè?Gijs83 schreef:Ik weet, denk ik, wie je bedoelt! Maar vader had hem zaterdag al bij ons in de straat gesignaleerd en hij zat gisteravond in de kerk in Enter. Hij blijft Rijssen nog wel trouw. En ik houd de moed erin, wie weet!Hendrikus schreef:...ik in Gijs z'n wijk een voorganger van Gijs tegenkwam die nu predikant is
...hij dus voorganger is gebleven![]()
...sommige postbodes het nog ver schoppen
...houd er de moed maar in, Gijs!
he balen! nou ja, het is natuurlijk wel lekker als er wat gebeurt. suc6 met je longfunctietest! dat vervelende geblaas in zo'n apparaatMarthaMartha schreef:... ik maandag 23 juni een longfunctietest moet doen
... ik benieuwd ben wat er uitkomt
wat staat me te wachten dan???HenriekeK schreef:he balen! nou ja, het is natuurlijk wel lekker als er wat gebeurt. suc6 met je longfunctietest! dat vervelende geblaas in zo'n apparaatMarthaMartha schreef:... ik maandag 23 juni een longfunctietest moet doen
... ik benieuwd ben wat er uitkomt(kheb ervaring
)
je moet een soort van mondstuk in, je krijgt een knijper op je neus en dan moet je blazen. eerst gewoon, vervolgens heel hard inademen tot je niet verder kan en dan heel hard uitademen (soms juist heel langzaam uitademen) enz.MarthaMartha schreef:wat staat me te wachten dan???HenriekeK schreef:he balen! nou ja, het is natuurlijk wel lekker als er wat gebeurt. suc6 met je longfunctietest! dat vervelende geblaas in zo'n apparaatMarthaMartha schreef:... ik maandag 23 juni een longfunctietest moet doen
... ik benieuwd ben wat er uitkomt(kheb ervaring
)
ik heb helemaal geen ervaring.
Vorig jaar voor het eerst longontsteking,
dit jaar weer en nu kom ik neit van het hoesten af.....
nooit tevoren last ervan gehad.
Het duurt drie kwartier die test is mij verteld........HenriekeK schreef:je moet een soort van mondstuk in, je krijgt een knijper op je neus en dan moet je blazen. eerst gewoon, vervolgens heel hard inademen tot je niet verder kan en dan heel hard uitademen (soms juist heel langzaam uitademen) enz.MarthaMartha schreef:wat staat me te wachten dan???HenriekeK schreef:
he balen! nou ja, het is natuurlijk wel lekker als er wat gebeurt. suc6 met je longfunctietest! dat vervelende geblaas in zo'n apparaat(kheb ervaring
)
ik heb helemaal geen ervaring.
Vorig jaar voor het eerst longontsteking,
dit jaar weer en nu kom ik neit van het hoesten af.....
nooit tevoren last ervan gehad.
tduurt niet lang hoor!
ik moest het altijd 2 keer doen (ik heb astma dus ze wilden weten of het verschilde als ik medicijnen nam of niet)
vertel?JolandaOudshoorn schreef:...je via hyves hele leuke details kan ontdekken![]()
![]()
Zoals........JolandaOudshoorn schreef:...je via hyves hele leuke details kan ontdekken![]()
![]()
check my hyves.... en als je dat niet kan heb je pech!Hendrikus schreef:vertel?JolandaOudshoorn schreef:...je via hyves hele leuke details kan ontdekken![]()
![]()
Dan heb ik pech........JolandaOudshoorn schreef:check my hyves.... en als je dat niet kan heb je pech!Hendrikus schreef:vertel?JolandaOudshoorn schreef:...je via hyves hele leuke details kan ontdekken![]()
![]()