Ow... depressief? Moet je Mika eens luisteren, word je nog depressieverJo-Ann schreef:Weg, helemaal weg, opgelost in het niets

Ow... depressief? Moet je Mika eens luisteren, word je nog depressieverJo-Ann schreef:Weg, helemaal weg, opgelost in het niets
NoorwegenMarthaMartha schreef:op het plekje op de foto die Mister afgelopen woensdag op forum plaatste onder topic fotografie.... waar het dan ook moge zijn....
in je uppie????Rens schreef:Op een zeiljacht midden op de Stille Oceaan..............
ja, helemaal in m'n Remi........albion schreef:in je uppie????Rens schreef:Op een zeiljacht midden op de Stille Oceaan..............
Rens schreef:ja, helemaal in m'n Remi........albion schreef:in je uppie????Rens schreef:Op een zeiljacht midden op de Stille Oceaan..............
Bert Mulder schreef:Waar ergens in Canada zit ze?helma schreef:ik zou heel graag een poosje naar mijn zus in canada willen
is dit misschien wat voor je?helma schreef:Soms zou ik willen dat ik net als een slak, mijn huisje op mijn rug had.
En dan áf en toe even wegduiken in dat huisje en er een pooos niet uitkomen
Ariene schreef:is dit misschien wat voor je?helma schreef:Soms zou ik willen dat ik net als een slak, mijn huisje op mijn rug had.
En dan áf en toe even wegduiken in dat huisje en er een pooos niet uitkomen
Ja, dank je!!Ariene schreef:Hé, super!!!
Het is gelukt!!!