SHOCKING news...

Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Herman schreef:Nu we het toch over auto's hebben; wat vinden jullie van de Toyota Aygo?

Zie hier
Leuk en lekker goedkoop karretje; in aanschaf en verbruik.
Maar er zit een lange levertijd op (ca. 3 maanden).
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Kislev schreef:Mijn motto:

Beter een ster in je voorruit dan op de motorkap
Liever oud Frans dan nieuw Japans;
kortom, een auto moet karakter hebben.
Precies!

Afbeelding
Kislev

Bericht door Kislev »

He leuk, een Audi :mrgreen: :P
Jongere

Bericht door Jongere »

caprice schreef:Nee, daar woon ik niet. Volgens mij is dat ergens bij Kinderdijk? Dit is een google-zoekresultaat-foto. Mijn auto komt wel van die kant vandaan, en het kenteken is bijna exact hetzelfde. Alleen de cijfers zijn anders bij mij. En die chromen spiegels staan voor geen meter natuurlijk.
Ok. Nee, het is niet bij kinderdijk. Het is in de buurt van een monument over de dijken die werden doorgestoken om bij Leiden te komen. Als ik het goed zie tenminste.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Kislev schreef:He leuk, een Audi :mrgreen: :P
Qua techniek het meeste wel ja... :wink:

Van binnen niet helemaal 8)

Afbeelding
Kislev

Bericht door Kislev »

Haha, ik plaag je maar. Wat zit er eigenlijk voor motor in? 6-cylinder en kan het zijn dat ik die wagen wel eens in Houten gezien heb?
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Kislev schreef:Haha, ik plaag je maar. Wat zit er eigenlijk voor motor in? 6-cylinder en kan het zijn dat ik die wagen wel eens in Houten gezien heb?
In Houten zou kunnen, ik ben niet meer de eigenaar van deze auto. De nieuwe eigenaar woont ergens in de randstad, maar mogelijk rijdt 'ie er wel mee door Houten.
De motor was gewoon een Audiblok, 2.0 met 125 pk, weliswaar licht aangepast door Porsche.
Marco

Bericht door Marco »

The revenge of the pigeons. Dat is het..

http://nl.youtube.com/watch?v=gLdcGSRHaaY
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Marco schreef:The revenge of the pigeons. Dat is het..

http://nl.youtube.com/watch?v=7Guufs3mdgg
Of katten of beiden...
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Er zijn nog 7 eigenaren die zich gemeld hebben.
Heb jij ff geluk als je net een deukje heb gereden ;)
caprice

Bericht door caprice »

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Jongere schreef:
caprice schreef:Nee, daar woon ik niet. Volgens mij is dat ergens bij Kinderdijk? Dit is een google-zoekresultaat-foto. Mijn auto komt wel van die kant vandaan, en het kenteken is bijna exact hetzelfde. Alleen de cijfers zijn anders bij mij. En die chromen spiegels staan voor geen meter natuurlijk.
Ok. Nee, het is niet bij kinderdijk. Het is in de buurt van een monument over de dijken die werden doorgestoken om bij Leiden te komen. Als ik het goed zie tenminste.
Welnee. Dat monument is voor de watersnoodramp in 1953. Er was daar toen een gat in de dijk en al had een schipper zijn schip niet in het gat gevaren was er een enorm gebied onder water gelopen. Het is in Nieuwerkerk aan den IJssel, aan de overkant zie je de loods van Heuvelman Hout, dat is Ouderkerk aan den IJssel.
Jongere

Bericht door Jongere »

Erasmiaan schreef:
Jongere schreef:
Welnee. Dat monument is voor de watersnoodramp in 1953. Er was daar toen een gat in de dijk en al had een schipper zijn schip niet in het gat gevaren was er een enorm gebied onder water gelopen. Het is in Nieuwerkerk aan den IJssel, aan de overkant zie je de loods van Heuvelman Hout, dat is Ouderkerk aan den IJssel.
O ja, :D ik twijfelde tussen deze twee en heb verkeerd gegokt. Bij het gemaal toch?
Gian

Bericht door Gian »

Marco schreef:The revenge of the pigeons. Dat is het..

Ik heb al een hekel aan Duitse auto's, dit heeft het alleen maar verergert.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
caprice

Bericht door caprice »

Wel eens een crashtest van de eend gezien?
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Plaats reactie