Leuk en lekker goedkoop karretje; in aanschaf en verbruik.
Maar er zit een lange levertijd op (ca. 3 maanden).
Ok. Nee, het is niet bij kinderdijk. Het is in de buurt van een monument over de dijken die werden doorgestoken om bij Leiden te komen. Als ik het goed zie tenminste.caprice schreef:Nee, daar woon ik niet. Volgens mij is dat ergens bij Kinderdijk? Dit is een google-zoekresultaat-foto. Mijn auto komt wel van die kant vandaan, en het kenteken is bijna exact hetzelfde. Alleen de cijfers zijn anders bij mij. En die chromen spiegels staan voor geen meter natuurlijk.
In Houten zou kunnen, ik ben niet meer de eigenaar van deze auto. De nieuwe eigenaar woont ergens in de randstad, maar mogelijk rijdt 'ie er wel mee door Houten.Kislev schreef:Haha, ik plaag je maar. Wat zit er eigenlijk voor motor in? 6-cylinder en kan het zijn dat ik die wagen wel eens in Houten gezien heb?
Welnee. Dat monument is voor de watersnoodramp in 1953. Er was daar toen een gat in de dijk en al had een schipper zijn schip niet in het gat gevaren was er een enorm gebied onder water gelopen. Het is in Nieuwerkerk aan den IJssel, aan de overkant zie je de loods van Heuvelman Hout, dat is Ouderkerk aan den IJssel.Jongere schreef:Ok. Nee, het is niet bij kinderdijk. Het is in de buurt van een monument over de dijken die werden doorgestoken om bij Leiden te komen. Als ik het goed zie tenminste.caprice schreef:Nee, daar woon ik niet. Volgens mij is dat ergens bij Kinderdijk? Dit is een google-zoekresultaat-foto. Mijn auto komt wel van die kant vandaan, en het kenteken is bijna exact hetzelfde. Alleen de cijfers zijn anders bij mij. En die chromen spiegels staan voor geen meter natuurlijk.
O ja,Erasmiaan schreef:Welnee. Dat monument is voor de watersnoodramp in 1953. Er was daar toen een gat in de dijk en al had een schipper zijn schip niet in het gat gevaren was er een enorm gebied onder water gelopen. Het is in Nieuwerkerk aan den IJssel, aan de overkant zie je de loods van Heuvelman Hout, dat is Ouderkerk aan den IJssel.Jongere schreef:Ok. Nee, het is niet bij kinderdijk. Het is in de buurt van een monument over de dijken die werden doorgestoken om bij Leiden te komen. Als ik het goed zie tenminste.caprice schreef:Nee, daar woon ik niet. Volgens mij is dat ergens bij Kinderdijk? Dit is een google-zoekresultaat-foto. Mijn auto komt wel van die kant vandaan, en het kenteken is bijna exact hetzelfde. Alleen de cijfers zijn anders bij mij. En die chromen spiegels staan voor geen meter natuurlijk.