Urk beroept een predikant.

astroguy

Bericht door astroguy »

jan03 schreef:Waarom kan dit niet gewoon onder het topic 'beroepingswerk'?? Is het nu echt noodzakelijk hierover een apart topic te openen??????
Tja, Urk is toch apart ??
:D
Atze
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Ds J den Boer is beroepen in HNHK van Urk. Dan kan het topic nu dicht toch? alle vragen en suggestie zijn uit de lucht.
HHKtE

Bericht door HHKtE »

Als Ds.J.den Boer het beroep aanneemt naar urk,kan Dit topic wel worden gesloten,maar dat weten we pas over een paar weken
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Ik houd niet van suggestieve topics
Johannes 3:16

Bericht door Johannes 3:16 »

Aangenomen naar Urk (HNHK 'Pniël')
Ds. J. den Boer (Grafhorst)
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Mooi, dat weten we dan ook weer. Ds. J. den Boer is vanaf nu Ds. in de HNHK. Kan het topic nu mooi dicht!
Unionist

Bericht door Unionist »

Nee hoor, we laten het open tot De Bron en Elim beroepen. Kerken zat op Urk...
HHKtE

Bericht door HHKtE »

Klopt Urk(de Bron ) moet weer gaan beroepen,want Ds.J.van Dijk uit Ridderkerk heeft bedankt voor het beroep naar deze gemeente.Ook de Menorahkerk(Geref.Gem in NEd)is vacant en kan dus ook een beroep uitbrengen op een van de 4 predikanten die dit kerkverband rijk is.
HHK Elim :daar zal het nog wel een poosje duren voor ze event.kunnen of gaan beroepen.Ik denk dat het niet kan omdat ze een soort evangelisatie zijn.maar goed Hardergarijp is ook een gemeente geworden en Driedorp(bij Nijkerk) is ook onderweg.Dus ook voor Elim op Urk is er hoop.
freek

Bericht door freek »

HHKtE schreef:Klopt Urk(de Bron ) moet weer gaan beroepen,want Ds.J.van Dijk uit Ridderkerk heeft bedankt voor het beroep naar deze gemeente.Ook de Menorahkerk(Geref.Gem in NEd)is vacant en kan dus ook een beroep uitbrengen op een van de 4 predikanten die dit kerkverband rijk is.
HHK Elim :daar zal het nog wel een poosje duren voor ze event.kunnen of gaan beroepen.Ik denk dat het niet kan omdat ze een soort evangelisatie zijn.maar goed Hardergarijp is ook een gemeente geworden en Driedorp(bij Nijkerk) is ook onderweg.Dus ook voor Elim op Urk is er hoop.
Van een kennis hoorde ik dat ze bij Elim na de zomervakantie willen beroepen.
HHKtE

Bericht door HHKtE »

De PKN gemeente van Urk(de Bron) gaat een beroep uitbrengen op Ds.Joz.A,de Koeyer te Bodegraven
Bron:Gereformeerd Gezind
rekcor

Bericht door rekcor »

Ik blijf me verbazen over dit topic. Wie vindt dit nu interessant? Oh, jullie... :wink:
freek

Bericht door freek »

rekcor schreef:Ik blijf me verbazen over dit topic. Wie vindt dit nu interessant? Oh, jullie... :wink:
Ach ja, urk heeft altijd al een apart plaatsje gehad, zo afgescheiden van de boze buitenwereld, temidden van de woelige baren :) Zo ook op dit forum dus, hoewel het eerste nu al lang verleden tijd, blijft het kennelijk een 'apart' dorp.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

rekcor schreef:Ik blijf me verbazen over dit topic. Wie vindt dit nu interessant? Oh, jullie... :wink:
Slotje erop!
Unionist

Bericht door Unionist »

Och, waarom? Ik vind het wel een grappig topic. Zolang we niet voor elk dorp zo'n topic gaan openen, stoort het me niet. En het valt binnen de regels. Als er nou stond: Urk beroept een predikante...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
elbert
Contacteer:

Bericht door elbert »

Unionist schreef:Och, waarom? Ik vind het wel een grappig topic. Zolang we niet voor elk dorp zo'n topic gaan openen, stoort het me niet. En het valt binnen de regels. Als er nou stond: Urk beroept een predikante...
Dat zou pas nieuws zijn. :wink:
freek schreef:Ach ja, urk heeft altijd al een apart plaatsje gehad, zo afgescheiden van de boze buitenwereld, temidden van de woelige baren Smile Zo ook op dit forum dus, hoewel het eerste nu al lang verleden tijd, blijft het kennelijk een 'apart' dorp.
Hmm, als je even de plaatselijke krant doorbladert, dan is er veel van de boze buitenwereld te vinden, te beginnen met de vechtpartijen en openbare dronkenschap in het weekend bij de uitgaansgelegenheden.
Gesloten