heb ik ook. daarnaast wil ik gewoon graag wat van de wereld zien, van andere steden en culturen. Dat maakt een vakantie in het buitenland voor mij toch wel bijzonderder dan thuis vakantie houden.wijkie schreef:Is zeker waar. Maar je was en strijk en alle schoonmaak gaat gewoon door als je thuisblijft. Terwijl je (heel raar eigenlijk) als je op vakantie gaat je de kleren gewoon een dag extra draagt, maar in elk geval de was lekker laat liggen. Ik tenminste wel.
Aan de andere kant begrijp ik mijn man ook wel, die helemaal niet zo nodig weg hoeft. Thuis heeft hij ook vakantie.
Echt noodzakelijk vind ik het niet, maar toch merk ik dat ik na een paar dagen vakantie elders, wel meer uitrust, dan na een paar dagen vakantie in eigen huis.
Vakantie noodzakelijk of niet.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Voor "de vrouw des huizes" bestaat er geen pensioen, helaas............Lelie schreef:Precies, dat is dus huiswerkMarnix schreef:
Hangt misschien ook wel af van wat voor werk je bijvoorbeeld doet, hoe vroeg je elke dag opstaat etc?![]()
Voor de extra duidelijkheid: het kan als een continue baan worden ervaren, hoewel ik absoluut niet mag en wil klagen
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ik vind het heerlijk als er op vakantie geen computer is. Mijn mobiele telefoon zet ik ook uit. Heerlijk samen met memento. En memento hoef ik dan ook niet achter de pc weg te sleuren :mrgreen: .Rens schreef:Voor "de vrouw des huizes" bestaat er geen pensioen, helaas............Lelie schreef:Precies, dat is dus huiswerkMarnix schreef:
Hangt misschien ook wel af van wat voor werk je bijvoorbeeld doet, hoe vroeg je elke dag opstaat etc?![]()
Voor de extra duidelijkheid: het kan als een continue baan worden ervaren, hoewel ik absoluut niet mag en wil klagen
Je gaat op vakantie toch vaker wat doen, of de natuur in. Hier thuis gaan wij niet echt vaak wat doen, al komt daar nu verandering in nu ik klaar ben met opleiding.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.