Wie zegt dat jij niet in bikini mag?............ :shock:Daphne schreef:Aanstootgevend zijn voor mannen...
Vanmorgen keek ik een herhaling van 'Reporter' daar zat de vrouw van Samir A met hoofdoek en doekje voor dr mond (hoe zeg je dat?) misschien is dat wel iets voor ons refovrouwen?
Mannen hebben ook een eigen verantwoordelijkheid. Ik ben er mee eens dat je je wel degelijk hoort te kleden, anders vind ik het gewoon ordinair. Maar dat is mijn mening.
Mannen in bloot bovenlijf... kwijlkwijlkwijl... sja... t is nie eerlijk verdeeld he. Hun wel bloot bovenlijf wij nie eens in een bikini
Moeilijk nu de zomer er aan komt
Nou, als iemand het bovenlijf heeft van Pieter van den Hoogenband misschien nog wel, maar de meeste van mijn seksegenoten mogen van mij echt hun shirt aanhouden hoor... En als het dan toch zo nodig "shirtless" moet, dan wel alleen in eigen tuin... Maar dat zeg ik natuurlijk als hetero-man...Daphne schreef:Mannen in bloot bovenlijf... kwijlkwijlkwijl..
Josephus schreef:Nou, als iemand het bovenlijf heeft van Pieter van den Hoogenband misschien nog wel, maar de meeste van mijn seksegenoten mogen van mij echt hun shirt aanhouden hoor...Daphne schreef:Mannen in bloot bovenlijf... kwijlkwijlkwijl..

Met déze temperatuur is het nog wel uit te houden.......
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Zal niet altijd meevallen :shock:Daphne schreef:Josephus schreef:Nou, als iemand het bovenlijf heeft van Pieter van den Hoogenband misschien nog wel, maar de meeste van mijn seksegenoten mogen van mij echt hun shirt aanhouden hoor...Daphne schreef:Mannen in bloot bovenlijf... kwijlkwijlkwijl..
: nou een dikke buik mag gaarne bedekt worden ja als je t mij vraagt
:
Da's effe sjouwen
Yuk........... en ik dacht nog wel dat ík dik was.............Kislev schreef:Zal niet altijd meevallen :shock:Daphne schreef:Josephus schreef:Nou, als iemand het bovenlijf heeft van Pieter van den Hoogenband misschien nog wel, maar de meeste van mijn seksegenoten mogen van mij echt hun shirt aanhouden hoor...Daphne schreef:Mannen in bloot bovenlijf... kwijlkwijlkwijl..
:
Da's effe sjouwen

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
gelet op de bijgaande sluikreclame is de oorzaak van enig overgewicht te verklaren..................................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
alles is relatiefMariavt schreef:Yuk........... en ik dacht nog wel dat ík dik was.............Kislev schreef:Zal niet altijd meevallen :shock:Daphne schreef:Josephus schreef: Nou, als iemand het bovenlijf heeft van Pieter van den Hoogenband misschien nog wel, maar de meeste van mijn seksegenoten mogen van mij echt hun shirt aanhouden hoor...
:
Da's effe sjouwen:

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
IJsjes afslaan??? bén je gek meid..............eet je een slag in de rondte aan IJS MET SLAGROOM..........................Breekijzertje schreef:Ijsjes afslaan.....ook moeilijk nu de zomer er aan komt............
Moderatorbericht: