Ik had het van onze moraalridder Jan niet verwacht............Rens schreef:mogen we nu wel of niet bij tijd en wijle dit soort (schutting)woorden gebruiken, of behoort dit tot de min of meer algemeen aanvaarde spreek- en schrijftaal???jvdg schreef:
Breek me de bek niet open........
open vraagje hoor.............
Leuke uitdrukkingen, gezegden etc.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Breekijzertje schreef:Ik had het van onze moraalridder Jan niet verwacht............Rens schreef:mogen we nu wel of niet bij tijd en wijle dit soort (schutting)woorden gebruiken, of behoort dit tot de min of meer algemeen aanvaarde spreek- en schrijftaal???jvdg schreef:
Breek me de bek niet open........
open vraagje hoor.............
ik dacht al....................wat stinkt het hier onbedaarlijk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Klomp schreef:Nou ja, ik pies vaak wel net in een andere richting dan waarin ik een wind laat. :roll:Ellen123 schreef:een wijs man piest niet tegen de wind in
:mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Als tijd geld is dan leeft iedereen boven zijn stand.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Tegeltje in de toiletruimte van mijn zus: Laat hier uw hoop maar varen........... :mrgreen:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !