't is waar...freek schreef:Als je Bert's opvattingen een beetje kent, vind je dat waarschijnlijk helemaal niet vreemd. In dogmatische zin super-strikt, in praktische zin opvallend ruimdenkend. (Bert ik hoop dat je het positief oppaktGijs83 schreef:Ik las tussen de middag in kerkhistorisch tijdschrift "Oude Paden" een artikel en daarin kwam een foto die gelijk is aan de avatar van Bert Mulder. Het blijkt Ds.Hoeksma te zijn. De man waardoor de Protestan Reformed Church in Amerika is ontstaan. De kerk waar Bert dus lid van is.
Wisten jullie trouwens dat die kerken opvallende gelijkenissen vertoond met zowel de Ger.Kerk Vrijgemaakt als de Ger.Gem.in Ned. Vreemd he? Als je het artikel leest weet je precies waarom. Er stonden wel wat opmerkelijke dingen in.)
- Bert Mulder
- Contacteer:
Re: AVATAR
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Leuke avatar Gijs83 Duck! Gijs Gans was liever lui dan moe. Jij niet toch? 

Nee, maar de Gans is toch hard aan het werk! Het was een idee van Rens en ik vond hem wel leuk. Ben benieuwd wat de anderen ervan vinden!BJD schreef:Leuke avatar Gijs83 Duck! Gijs Gans was liever lui dan moe. Jij niet toch?
Ik vraag me af of je niet in conflict komt met de volgende forumregel:Gijs83 schreef:Nee, maar de Gans is toch hard aan het werk! Het was een idee van Rens en ik vond hem wel leuk. Ben benieuwd wat de anderen ervan vinden!BJD schreef:Leuke avatar Gijs83 Duck! Gijs Gans was liever lui dan moe. Jij niet toch?
Uw avatar dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
(...)
- Geen verwijzing naar wereldse zaken die binnen de gereformeerde gezindte niet algemeen geaccepteerd zijn.
Tiberius,
Hij is tof Gijs!

Hij is tof Gijs!
Is Donald Duck per definitie 'werelds'? Of is de post te 'werelds'? De Donald Duck word anders in diverse refo-gezinnen 'verslonden'. Mijn favoriet niet trouwens, dat terzijde.Tiberius schreef:Ik vraag me af of je niet in conflict komt met de volgende forumregel:Gijs83 schreef:Nee, maar de Gans is toch hard aan het werk! Het was een idee van Rens en ik vond hem wel leuk. Ben benieuwd wat de anderen ervan vinden!BJD schreef:Leuke avatar Gijs83 Duck! Gijs Gans was liever lui dan moe. Jij niet toch?
(...)
- Geen verwijzing naar wereldse zaken die binnen de gereformeerde gezindte niet algemeen geaccepteerd zijn.
Het was maar een grap, Gijs (en Freek). 

Dat hádden ze kunnen weten, want dan zou het nl. ook op JOUW avatar moeten slaan.............Tiberius schreef:Het was maar een grap, Gijs (en Freek).

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Dat is nieuw voor mij.Rens schreef:Dat hádden ze kunnen weten, want dan zou het nl. ook op JOUW avatar moeten slaan.............Tiberius schreef:Het was maar een grap, Gijs (en Freek).
Playmobil is binnen de gereformeerde gezindte als speelgoed toch wel algemeen geaccepteerd?
Gijs83 schreef:Is Donald Duck per definitie 'werelds'? Of is de post te 'werelds'? De Donald Duck word anders in diverse refo-gezinnen 'verslonden'. Mijn favoriet niet trouwens, dat terzijde.
Gijs83 schreef:(ik lees voorkanten tijdens m'n postronde).
~~Soli Deo Gloria~~
met schild en wapen in de hand?? ik dacht dat we altijd vreedzaam moesten zijn???Tiberius schreef:Dat is nieuw voor mij.Rens schreef:Dat hádden ze kunnen weten, want dan zou het nl. ook op JOUW avatar moeten slaan.............Tiberius schreef:Het was maar een grap, Gijs (en Freek).
Playmobil is binnen de gereformeerde gezindte als speelgoed toch wel algemeen geaccepteerd?
Moderatorbericht:
Het raakt wat off-topic, maar dat heb je verkeerd gedacht.Rens schreef:met schild en wapen in de hand?? ik dacht dat we altijd vreedzaam moesten zijn???
Het plaatje is een wink naar een onder ons bekende stichting die zwaard en troffel als logo voert.
- MarthaMartha
van donald duck zijn de achterkanten leukerHendrikus schreef:Gijs83 schreef:Is Donald Duck per definitie 'werelds'? Of is de post te 'werelds'? De Donald Duck word anders in diverse refo-gezinnen 'verslonden'. Mijn favoriet niet trouwens, dat terzijde.Gijs83 schreef:(ik lees voorkanten tijdens m'n postronde).

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ik dacht dat tegenwoordig de gedrukte adressen aan de áchterzijde van, en óp, een blad stonden afgedrukt?MarthaMartha schreef:van donald duck zijn de achterkanten leukerHendrikus schreef:Gijs83 schreef:Is Donald Duck per definitie 'werelds'? Of is de post te 'werelds'? De Donald Duck word anders in diverse refo-gezinnen 'verslonden'. Mijn favoriet niet trouwens, dat terzijde.Gijs83 schreef:(ik lees voorkanten tijdens m'n postronde).
dat is tenminste bij mijn radiogids het geval......
Moderatorbericht:
Ik teken bezwaar aan. Donald Duck is een occult blad. Alles wat daar mee in verband staat, zoals ook afbeeldingen dienen geweerd te worden.Gijs83 schreef:Is Donald Duck per definitie 'werelds'? Of is de post te 'werelds'? De Donald Duck word anders in diverse refo-gezinnen 'verslonden'. Mijn favoriet niet trouwens, dat terzijde.Tiberius schreef:Ik vraag me af of je niet in conflict komt met de volgende forumregel:
(...)
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck