NATUURFEEST 18-1-2007

Marnix

Bericht door Marnix »

Zojuist is er een derde dode gemeld.

Oh en ik en veilig thuisgekomen... viaviavia een lift van een collega kunnen regelen :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Marnix schreef:Oh en ik en veilig thuisgekomen... viaviavia een lift van een collega kunnen regelen :)
Wees dan maar dankbaar.
Ik lees net, dat het overal een chaos is: zowel op de snelwegen en op het spoor.
geledu

Bericht door geledu »

BJD schreef: Mijn dienst duurde tot drie uur maar we mochten niet naar huis. We moesten beschikbaar blijven op straat. Uiteindelijk om 17:00 uur mochten we naar huis.
Zo, zo, moest je overwerken ?
Dat houdt toch geen paard vol. :wink:
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Ben net ff naar Harlingen geweest. Dat was wel cool... De dijk over koste moeite.
Lassie

Bericht door Lassie »

- ik kwam bij het huis van m'n ouders: badkamerraam kadoek: overal glas in de badkamer. Nou galsservice op gebeld: hebben er ff een plank in gezet.
jvdg

Bericht door jvdg »

Ik heb per saldo nauwelijks last gehad van de storm.

Ben echter vergeten om Lassie en haar lotgenoten mijn respect te betuigen over hun inzet en verantwoordelijkheidsgevoel.

Dank daarvoor!!!!
Plaats reactie