ik had van jou wel een 10 verwacht als ik naar je avatar kijk......helma schreef:mijn cijfer is een 9..... :idea:Miscanthus schreef:op de nationale bijbeltest kunje de laatste nieuwe bijbeltest doen.
Ik had een 8.7
probeer het eens...
Bijbeltest
- Miscanthus
Vind ik ook, dus maar wat anders ingevuld, en dus fout....David J schreef:9.3. En wat een belachelijk krampachtige pogingen om moderne fenomen naar de tijden van de Bijbel te verplaatsen...
Dat in Jezus' tijd 'Abraham zien' al werd gevierd, lijkt me absoluut niet te volgen uit de opmerking van de Farizeers. Maar alla
- JolandaOudshoorn
De eerste test 1 keer gemaakt. Ik wist niet welke piercing..... en de andere weet ik niet meer. Maar ik had een 9.
De tik, de zonen e.d had ik wel goed.
De tweede ook 1 keer gedaan. Deze vond ik lastiger. een 7.8
Wist wat dingen echt niet. Ben ook even kwijt welke ik fout had....
( de wijzen uit het oosten) (pesachmaaltijd had ik fout, maar dat was dom) en nog 3 of 4 beetje jammer.
Ik vind deze test wel op het randje....
De tik, de zonen e.d had ik wel goed.
De tweede ook 1 keer gedaan. Deze vond ik lastiger. een 7.8
Wist wat dingen echt niet. Ben ook even kwijt welke ik fout had....
( de wijzen uit het oosten) (pesachmaaltijd had ik fout, maar dat was dom) en nog 3 of 4 beetje jammer.
Ik vind deze test wel op het randje....
Laatst gewijzigd door vlinder op 20 nov 2006, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
De bedenktijd op een site is wel erg beperkt. Te beperkt om de vraagstelling én de mogelijke antwoorden goed in je op te nemen.
Vandaar mijn bedroevend lage score van 7,2 tegen de vorige Bijbeltest een 9,5.
Mede debet daaraan is de somtijds wel erg idiote formuleringen van vragen én antwoorden ("broodje vis/broodje hamburger")
Maar goed, het is maar een "spel" waar je niets anders uit kunt afleiden dan hoe je je door DEZE vragen zoals ze gesteld zijn heenworstelde, maar NIETS over je feitelijke Bijbelkennis.
Vandaar mijn bedroevend lage score van 7,2 tegen de vorige Bijbeltest een 9,5.
Mede debet daaraan is de somtijds wel erg idiote formuleringen van vragen én antwoorden ("broodje vis/broodje hamburger")
Maar goed, het is maar een "spel" waar je niets anders uit kunt afleiden dan hoe je je door DEZE vragen zoals ze gesteld zijn heenworstelde, maar NIETS over je feitelijke Bijbelkennis.
Oh jawel hoor, sommige makkelijke vragen leverden 1 punt op. Moeilijke meer, soms wel 3 of 5?. Was in ieder geval vorig jaar wel zo.David J schreef:Niet liegen he! Ik had maar 1 fout en had een 9,3. Dus dan kun jij nooit een 9,5 hebben...Ar-Jan schreef:ik vind m over het randje.. (had een 9.5 trouwens)vlinder schreef:Ik vind deze test wel op het randje....
:mrgreen:
Met 5 fout kwam ik op 8,2. Dus in ieder geval dit jaar ook weer verschillende waarderingen.
Klomp