Kinderpraat
Wat een ergernis he? Ja weer wat geleerd van Takkie, want ik zei dat het ergenis is. :,:,:,Oorspronkelijk gepost door takkie
ja, k ben taal aan het nakijken en automatisch neem je dat over van de kinderen, die schrijven dat nl. steeds fout, dus tja, waar je mee omgaat, en nou opzouten ja:?
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

we vroegen mijn nichtje (3) wat ze later wilde worden...we noemden van alles op, maar nee hoor, ze wou het geen van allen worden, wat we ook zeiden, ze wou het niet worden. dus vroegen we haar wat ze dan wel wou worden...
haar antwoord: "lang leven in de gloria"
en een paar week later vroegen we het weer, weer van alles op genoemd...maar weer op alles "nee" ze wou nog steeds "lang leven in de gloria"
:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,
en een paar week later vroegen we het weer, weer van alles op genoemd...maar weer op alles "nee" ze wou nog steeds "lang leven in de gloria"
Dat is toch het allerbeste dat iemand zich wensen kan?Oorspronkelijk gepost door crazysweet
we vroegen mijn nichtje (3) wat ze later wilde worden...we noemden van alles op, maar nee hoor, ze wou het geen van allen worden, wat we ook zeiden, ze wou het niet worden. dus vroegen we haar wat ze dan wel wou worden...
Ook een leuk verhaal, ook niet van een kind.
Van de week zat een collega een schaaltje ananas leeg te eten. "Wat eet je daar?", vroeg ik. "Verse ananas", kreeg ik als antwoord. "Vers? Vanmorgen geplukt?" Zegt ze prompt: "Nee, ananas pluk je niet, die schil je. Een kip pluk je"...
: Dan denk je ad-rem te zijn....
Van de week zat een collega een schaaltje ananas leeg te eten. "Wat eet je daar?", vroeg ik. "Verse ananas", kreeg ik als antwoord. "Vers? Vanmorgen geplukt?" Zegt ze prompt: "Nee, ananas pluk je niet, die schil je. Een kip pluk je"...