Ze vertelt me niet hoe zwaar ze is. Gevoelig onderwerp :mrgreen:Tiberius schreef:Toch wel een zware, hoop ik. :mrgreen:Duuk schreef:Hoe weet jij dat mijn vrouw predikante is?????Petrus schreef:héhé, we gaan toch niet met een dominee smijten hè...... :mrgreen:Duuk schreef: Ha ha, mijn vrouw geeft altijd iedereen voorrang, ook al komtie van boven:mrgreen:
BTW: Ik weet ook niet wat K-jetronic is.
Bocht naar rechts
goed, goed, eerlijkheidshalve wil ik toegevend dat ik erg blufte :mrgreen: :mrgreen:Duuk schreef:Het was overigens een reactie van mij op de stelling dat Vlinder meer weet van auto's dan ik. Dus bemoei je niet met onze onderonsjes, JA!Vincent schreef:Duuk schreef:Okee, laten we een test doen:vlinder schreef:seg moet ik eens boos worden ofzo?!
ik durf te zeggen dat ik meer van auto's weet dan jij :roll: :roll:
Wat staat K-jetronic voor?
Niet stiekem Google gebruiken!!!
Wil je beweren dat ik vrouwelijk ben
Maar ik ben blij dat ik nog lang niet zo oud ben als jij! (naar aanleiding van je vraag)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:goed, goed, eerlijkheidshalve wil ik toegevend dat ik erg blufte :mrgreen: :mrgreen:Duuk schreef:Vincent schreef:Duuk schreef: Okee, laten we een test doen:
Het was overigens een reactie van mij op de stelling dat Vlinder meer weet van auto's dan ik. Dus bemoei je niet met onze onderonsjes, JA!
Maar ik ben blij dat ik nog lang niet zo oud ben als jij! (naar aanleiding van je vraag)
Zie je wel, je bent gewoon een ouwe bok, Duuk, vandaar die kennis :mrgreen:
Als jij nog niet zo oud bent als ik, dan had je nu allang op bed moeten liggenvlinder schreef:goed, goed, eerlijkheidshalve wil ik toegevend dat ik erg blufte :mrgreen: :mrgreen:Duuk schreef:Het was overigens een reactie van mij op de stelling dat Vlinder meer weet van auto's dan ik. Dus bemoei je niet met onze onderonsjes, JA!Vincent schreef:Duuk schreef: Okee, laten we een test doen:

zo'n beetje vanaf 1975, dit soort auto's kwamen er als eerste meePetrus schreef:En over welke tijd spreek je dan???limosa schreef: da's uit de tijd dat je nog echt mooie auto's had

mooier dan wat er nu van de lopende banden komt rollen
allermooist zjin wat mij betreft de jaren zo ongeveer van 1926 tot ergens in 1932 -1933
Om maar even on-topic te komen:
Het spijt me zeer, maar ik vind die Messerschmidt veeeel te licht voor de gemiddelde refo.
En aan de stand van de wieltjes te zien, stuurt hij voornamelijk naar links. :mrgreen:
Het spijt me zeer, maar ik vind die Messerschmidt veeeel te licht voor de gemiddelde refo.
En aan de stand van de wieltjes te zien, stuurt hij voornamelijk naar links. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Tiberius op 20 jul 2006, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.