Wie zou dat toch zijn?????
Oef!! Ik weet er maar drie: Bakker, De Wit en Anker.Oude Paden schreef:Een klein tipje dan nog:Afgewezen schreef:Tja, dan zul je mij ook niet kennen.
Ik was vroeger bevriend met een GGiN-familie, maar die zijn destijds bij ds. Van den Berg gebleven.
Verder is mijn oom diaken bij de GGiN buiten verband.
Een zoon van een ouderling van de Gerbrandy
Is dit een valstrik:Afgewezen schreef:Oef!! Ik weet er maar drie: Bakker, De Wit en Anker.Oude Paden schreef:Een klein tipje dan nog:Afgewezen schreef:Tja, dan zul je mij ook niet kennen.
Ik was vroeger bevriend met een GGiN-familie, maar die zijn destijds bij ds. Van den Berg gebleven.
Verder is mijn oom diaken bij de GGiN buiten verband.
Een zoon van een ouderling van de Gerbrandy
Het is de vierde
- Miscanthus
Re: Wie zou dat toch zijn?????
ik ben jaloers op je haardos, Petrus....Petrus schreef:Je ziet vele nicknames voorbij komen, zonder dat je weet wie er achter schuil gaat.
Ja van sómmigen weet je het (nog) van de meetings bij Ome Jelle in Gouda, maar er zijn sindsdien velen bijgekomen.
Het lijkt me wel aardig om eens een foto van jezelf te plaatsen, voor het eerst of bij herhaling, sámen met je échte naam.
Dan heb je tenminste een goed beeld van tegen wie je nu eigenlijk aan het praten bent op het forum..............
--------------
Dat ben ik dus, Rens van der Linden alias Petrus, 58 jr jong.

Re: Wie zou dat toch zijn?????
Je gaat er dan wel voetstoots vanuit dat die ècht is........ :mrgreen:Miscanthus schreef:ik ben jaloers op je haardos, Petrus....Petrus schreef:Je ziet vele nicknames voorbij komen, zonder dat je weet wie er achter schuil gaat.
Ja van sómmigen weet je het (nog) van de meetings bij Ome Jelle in Gouda, maar er zijn sindsdien velen bijgekomen.
Het lijkt me wel aardig om eens een foto van jezelf te plaatsen, voor het eerst of bij herhaling, sámen met je échte naam.
Dan heb je tenminste een goed beeld van tegen wie je nu eigenlijk aan het praten bent op het forum..............
--------------
Dat ben ik dus, Rens van der Linden alias Petrus, 58 jr jong.
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Ben je snel klaar hoor :mrgreen:Petrus schreef:maar laat ik maar niet over ZIJN haardos beginnen :mrgreen: :mrgreen:Petrus schreef:Ach Plebe,
Miscantus en ik kennen elkaar van aangezicht tot aangezicht..............................
Wat ik wel leuk vind is:
soms leer je iemand kennen en heb je er geen benul van dat je later die persoon op een andere manier ga kennen. De persoon waar ik het over heb sprak ik vroeger (alweer 11 jaar geleden) met meneer aan en met u. Hij leerde mij een liedje: my bony is over the ocean) nu op het forum zeg ik je en durf ik dwars tegen hem in te gaan

raden wie het is......
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Miscanthus