Gezien het feit dat ze haarfijn kan aangeven wat ze niet wil hebben bedoel je cker? 8)Afgewezen schreef:Volgens mij is die dame helemaal niet buitenkerkelijk.
Welk boek raad je een geïnteresseerde buitenkerkelijke aan
Ze iig met de GG in aanraking geweest, d8 ik. En dat kon haar ws niet zo bekoren. Vandaar de restrictie.Afgewezen schreef::mrgreen:Mister schreef:Gezien het feit dat ze haarfijn kan aangeven wat ze niet wil hebben bedoel je cker? 8)Afgewezen schreef:Volgens mij is die dame helemaal niet buitenkerkelijk.
Ik zou gaan voor een boekje dat eenvoudig geschreven is, in de taal van deze tijd... en die duidelijk uiteenzet waarom we Jezus nodig hebben. Door Hem kunnen we God ook leren kennen want Jezus was tegelijk God en wie Hem ziet heeft de Vader gezien, en niemand kan tot God komen dan door Hem.
(dat even als toelichting op mijn lijstje)
(dat even als toelichting op mijn lijstje)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
dat is echt niet zo. Maar het idee is aardig om over na te denken . Ik zou zo'n advertentie echter op Refomarkt zetten, dan is de kans op respons wat groter.Tiberius schreef:Ik dacht de hele tijd al dat jij (eventueel via-via) achter die advertentie zat.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Nou, ik in elk geval niet...Tiberius schreef:Heeft al iemand een reactie gekregen van de dame in kwestie?
In dit verband nog een aardige quote:
Gloednieuwe Jongerenbijbel bijna uitverkocht
DO 22 jun 2006
Binnen drie dagen na de uitreiking van het eerste exemplaar van de Jongerenbijbel aan minister-president Balkenende, afgelopen zaterdag op de EO-Jongerendag, is de eerste druk bijna volledig uitverkocht. Vanwege de grote vraag is besloten om een extra oplage te maken, meldt het Nederlands Bijbelgenootschap.
Naar verwachting zal de extra oplage per begin september beschikbaar zijn. De Jongerenbijbel is bedoeld voor jongeren tussen de 15 en 25 jaar en is geproduceerd door het Bijbelgenootschap en de Evangelische Omroep. Volgens deze organisaties moet de Jongerenbijbel 'jongeren helpen de Bijbel beter te begrijpen en toe te passen in hun dagelijks leven'.
De Jongerenbijbel biedt veel extra informatie voor jongeren, zoals vier toelichtende rubrieken bij bijbelgedeelten. Het geheel telt zo'n 1.850 pagina's. Er is voldoende bijschrijfruimte voor aantekeningen bij de tekst. De bijbel kan worden getooid met vijf verwisselbare omslagen en een plastic hoes.
Het Bijbelgenootschap heeft donderdag de intekenlijsten voor de extra oplage geopend. Tot en met 23 juni kan de Jongerenbijbel overigens met korting gekocht worden bij de boekhandel of de internetwinkels van de EO en het Bijbelgenootschap.
Bron: IKON
Het is bekend en dat vindt elke dag nog steeds plaats dat buitenkerlijken , die niet maar dan ook niets wisten door omstandigheden op een dag een Kerk binnen stappen , gewoon om te schuilen voor een regenbui of zo maar om te kijken , midden in een Heilige Liturgie viering terecht kwamen , en wat ze daar zagen hoorden roken beleefden , totaal tot geloof kwamen en hun bekering een feit was.Daarna is het tijd voor boeken zo ook de Heilige Schrift, maar eerst al hun vragen beantwoorden en hen bekend maken hoe het er aan toe gaat in Gods huis, en zo zullen zij verder groeien tot het volle Geloof.
ik zou voor een boekje als "Waarom Jezus" gaan. Gewoon basic, waarom we Hem nodig hebben.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."