What's in a name?

Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Daar zou je toch niet voor naar de rechter hoeven? Of hadden ze gehoopt op verminderde toerekeningsvatbaarheid omdat Ds van Kooten een beetje slaperig was tijdens de ondertekening?
De HHK zet zichzelf wel een beetje te kijk vind ik.
jvdg

Bericht door jvdg »

Hersteld 'Vervormde' Gemeente

DO 29 mrt 2007 | 10.57
Wie op zoek is naar het telefoonnummer van de Hersteld-Hervormde Kerk in Putten, komt bedrogen uit. In de telefoongids van de KPN op internet (http://www.detelefoongids.nl) is de naam van de kerk verhaspeld tot 'Hersteld Vervormde Gemeente'.

Ds. Joh. Post van de hersteld-hervormde gemeente reageert laconiek, als hij hoort van de verschrijving in de Telefoongids. "Dat klopt toch echt niet. Ik wist wel dat we soms moeilijk vindbaar waren via de telefoongids, maar niet dat we daarin 'vervormd' worden genoemd. Ik ga er direct achteraan".

De predikant benadrukt lachend dat zijn gemeente zich "toch echt hervormd" voelt. "Origineel hervormd, zou ik zelfs willen zeggen".

Het zou natuurlijk een complot kunnen zijn, van een PKN'er, werkzaam bij de KPN, die de 'herstelden' een hak wil zetten. Post sluit dit echter resoluut uit. "Nee, dat lijkt me toch echt niet. Ik ga ervan uit dat dit gewoon een foutje is, dat zo snel mogelijk moet worden rechtgezet."

Bron: Nederlands Dagblad
Daphne

Bericht door Daphne »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: sorry, vind hem wel erg grappig :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
jvdg

Bericht door jvdg »

Ik vond het ook dermate humorvol dat ik dit jullie niet wilde onthouden.

Sportieve reactie van Ds. Post.

Of toch een complot van de PKN?? :mrgreen:
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Inderdaad :!:
Unionist

Bericht door Unionist »

jvdg schreef:Ik vond het ook dermate humorvol dat ik dit jullie niet wilde onthouden.

Echt een actie van PKN Telecom.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Unionist schreef:
jvdg schreef:Ik vond het ook dermate humorvol dat ik dit jullie niet wilde onthouden.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Leuke woordspeling. :mrgreen:
jvdg

Bericht door jvdg »

Unionist schreef:

:mrgreen: :shock: :shock:
Plaats reactie