Ik schrok al.... :!Oorspronkelijk gepost door Jelleuiteraard ja:,:,:, maar meestal als je onder het mes gaat wordt zoiets soms gelijk meegenomen.Oorspronkelijk gepost door refoIk neem an dat jelle d'r neus bedoelt.Oorspronkelijk gepost door DaphnePardon?!Oorspronkelijk gepost door Jelle
we krijgen toch wel foto's te zien hè van de opgeknapte voorgevel.
:$
Operatie
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Zou ik niet doen hoor als ik jouw was pingpong. :eur Misschien een paar weken later maarre.... niet net nadat het verband eraf is.Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik ben ook nog nooit geopereerd, maar pingepongetje wel sterkte toegewenst hoor.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Nou zeg Jelle... ik ga geen neuscorrectie laten doen hoor! Als het goed is blijft hij van de buitenkant hetzelfde... Zou wel handig zijn als ze dat er gratis bij deden, maar helaasOorspronkelijk gepost door LizzyZou ik niet doen hoor als ik jouw was pingpong. :eur Misschien een paar weken later maarre.... niet net nadat het verband eraf is.Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik ben ook nog nooit geopereerd, maar pingepongetje wel sterkte toegewenst hoor.

Nou als ze je tussenschotje recht gaan zetten dan veranderd er wel degelijk wat in je gezicht hoor. Dat was bij mijn zus duidelijk te zien. Ik ben benieuwd of dat bij jou ook zo zal zijn.Oorspronkelijk gepost door pingpongbalNou zeg Jelle... ik ga geen neuscorrectie laten doen hoor! Als het goed is blijft hij van de buitenkant hetzelfde... Zou wel handig zijn als ze dat er gratis bij deden, maar helaasOorspronkelijk gepost door LizzyZou ik niet doen hoor als ik jouw was pingpong. :eur Misschien een paar weken later maarre.... niet net nadat het verband eraf is.Oorspronkelijk gepost door Jelle
we krijgen toch wel foto's te zien hè van de opgeknapte voorgevel.'k denk dat je daar een flink bedragje voor kwijt bent!
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Ik ben ook benieuwd! Maandag om half 10 is het zover... ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig... :#Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Nou als ze je tussenschotje recht gaan zetten dan veranderd er wel degelijk wat in je gezicht hoor. Dat was bij mijn zus duidelijk te zien. Ik ben benieuwd of dat bij jou ook zo zal zijn.
Ik zal voor je bidden. Kom op he.Oorspronkelijk gepost door pingpongbalIk ben ook benieuwd! Maandag om half 10 is het zover... ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig... :#Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Nou als ze je tussenschotje recht gaan zetten dan veranderd er wel degelijk wat in je gezicht hoor. Dat was bij mijn zus duidelijk te zien. Ik ben benieuwd of dat bij jou ook zo zal zijn.
Ik ben nooit geopereerd of onder narcose geweest, maar wel een keer aan mijn neus behandelt. Hier mijn verhaaltje.
het was in de polikliniek.....
1e keer helemaal plaatselijk verdoofd. voelt je neus op je hem kan afbreken zo hard en ongevoelig. Zit ik in de stoel zegt die KNO meneer: sorry de aparatuur ligt nog in het ziekenhuis kom volgende week maar terug. Ik bij me vader achterop met harde koude neus die langzaam weer normaal werd.
2e x. Weer verdoofd zegt die engerd, er ligt nog 1 stekkertje in het ziekenhuis, maar waarschijnlijk lukt het ook wel zo. Moest ik zo'n ijzeren ronde ding vasthouden dat ik geaard was, en toen gingen ze mijn aders dichtbranden (met stroom). hij zette dat ding aan ik pak dat ijzertje en kreeg een opdoffer want hij had het niet goed gedaan.
Ik janken en boos wilde naar huis en arts zei: Ik begrijp dat je vertrouwen in mij wat weg is, maak maar een afspraak in het ziekenhuis.
Afijn ik gedaan.... met angst en beven naar het zh.
3e keer.
Weer verdoofd met spuitbusje om de 5 minuten spuiten. Kom maar binnen. Arts dokter Majoor tilt mijn neusvleugel op en deze begint direct met bloeden. (dat was ook het probleem waar ik voor kwam). Hij voelt met een ijzer stokje, ik zeg au en de beste man reageert verbaast met: voel je dat nog? ow dan moet je nog ff sterker verdoven. Hij met 1 of ander naar citroen zuur ruikend goedje nog meer verdoofd. Ik in de stoel en de assistent die zag hoe bang ik was zei: knijp maar in mijn handen. Had ze ook nooit moeten zeggen want dat heeft ze geweten. Heel voorzichtig legde ze mijn hand om de stoelleuning en ging een stapje terug.
Ondertussen de arts dichtbranden. Ik heb liggen gillen dat mijn vader het in de wachtkamer hoorde. En het lukte maar niet. Die arts wer langzaam aan wanhopig en zei: oei meisje het duurt wel lang bij je. Hij nog een keer en nog een keer en het lukt maar niet. Toen zei die: Nog 1 x en anders moeten we het onder narcose doen volgende week. Hij nog 1x en net toen hij wilde stoppen knapte de ader en was het goed. pffft. nu de andere kant nog maar ik was niet meer te houwen. Die assistent moet minstens 1 rake schop hebben gekregen.
Toen 2 van die witte tampons in mijn neus, gaasje ervoor zodat het een snor leek. (daar moest ik volgende dag van mijn moeder gewoon mee naar school:i )
Op de terugweg in de auto viel ik van alle emoties in slaap zodat mijn vader in paniek stopte om te informeren of ik niet goed was geworen. Nee!!
Toen 2 dagen later weer in de polie, trekt de arts die dingen uit me neus en had ik het gevoel of ik HELEMAAL werd leeggetrokken.
Ik voelde geen grond meer en die man ging steeds zachter zeuren en ik kwam bij in een andere kamer.
Maar voor de rest valt het wel mee hoor Pingpong, het komt vast goed met je.
Heel veel sterkte
:+
Ik hoor wel hoe het jouw is vergaan.
groetjes van vlinder
ps.... nog wat: het dichtbranden heeft bij mij niet geholpen en ik heb nog steeds bloedneuzen:i:i
maar waarschijnlijk gaat het tussenschotje niet vanzelf weer krom staan;)
het was in de polikliniek.....
1e keer helemaal plaatselijk verdoofd. voelt je neus op je hem kan afbreken zo hard en ongevoelig. Zit ik in de stoel zegt die KNO meneer: sorry de aparatuur ligt nog in het ziekenhuis kom volgende week maar terug. Ik bij me vader achterop met harde koude neus die langzaam weer normaal werd.
2e x. Weer verdoofd zegt die engerd, er ligt nog 1 stekkertje in het ziekenhuis, maar waarschijnlijk lukt het ook wel zo. Moest ik zo'n ijzeren ronde ding vasthouden dat ik geaard was, en toen gingen ze mijn aders dichtbranden (met stroom). hij zette dat ding aan ik pak dat ijzertje en kreeg een opdoffer want hij had het niet goed gedaan.
Ik janken en boos wilde naar huis en arts zei: Ik begrijp dat je vertrouwen in mij wat weg is, maak maar een afspraak in het ziekenhuis.
Afijn ik gedaan.... met angst en beven naar het zh.
3e keer.
Weer verdoofd met spuitbusje om de 5 minuten spuiten. Kom maar binnen. Arts dokter Majoor tilt mijn neusvleugel op en deze begint direct met bloeden. (dat was ook het probleem waar ik voor kwam). Hij voelt met een ijzer stokje, ik zeg au en de beste man reageert verbaast met: voel je dat nog? ow dan moet je nog ff sterker verdoven. Hij met 1 of ander naar citroen zuur ruikend goedje nog meer verdoofd. Ik in de stoel en de assistent die zag hoe bang ik was zei: knijp maar in mijn handen. Had ze ook nooit moeten zeggen want dat heeft ze geweten. Heel voorzichtig legde ze mijn hand om de stoelleuning en ging een stapje terug.
Ondertussen de arts dichtbranden. Ik heb liggen gillen dat mijn vader het in de wachtkamer hoorde. En het lukte maar niet. Die arts wer langzaam aan wanhopig en zei: oei meisje het duurt wel lang bij je. Hij nog een keer en nog een keer en het lukt maar niet. Toen zei die: Nog 1 x en anders moeten we het onder narcose doen volgende week. Hij nog 1x en net toen hij wilde stoppen knapte de ader en was het goed. pffft. nu de andere kant nog maar ik was niet meer te houwen. Die assistent moet minstens 1 rake schop hebben gekregen.
Toen 2 van die witte tampons in mijn neus, gaasje ervoor zodat het een snor leek. (daar moest ik volgende dag van mijn moeder gewoon mee naar school:i )
Op de terugweg in de auto viel ik van alle emoties in slaap zodat mijn vader in paniek stopte om te informeren of ik niet goed was geworen. Nee!!
Toen 2 dagen later weer in de polie, trekt de arts die dingen uit me neus en had ik het gevoel of ik HELEMAAL werd leeggetrokken.
Ik voelde geen grond meer en die man ging steeds zachter zeuren en ik kwam bij in een andere kamer.
Maar voor de rest valt het wel mee hoor Pingpong, het komt vast goed met je.
Heel veel sterkte
:+
Ik hoor wel hoe het jouw is vergaan.
groetjes van vlinder
ps.... nog wat: het dichtbranden heeft bij mij niet geholpen en ik heb nog steeds bloedneuzen:i:i
maar waarschijnlijk gaat het tussenschotje niet vanzelf weer krom staan;)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
:$ :$ :$
Wauw! Dat is nog eens een verhaal. Ben je niet een zinnetje vergeten aan het eind: ... en toen werd ik wakker en het was maar een boze droom... ?
Ga me niet vertellen dat dit allemaal écht gebeurd is! Een deuk in mijn vertrouwen in de medische stand :i
Wauw! Dat is nog eens een verhaal. Ben je niet een zinnetje vergeten aan het eind: ... en toen werd ik wakker en het was maar een boze droom... ?
Ga me niet vertellen dat dit allemaal écht gebeurd is! Een deuk in mijn vertrouwen in de medische stand :i
Be yourself, there are plenty of others.
Lekker, Vlinder!
Waarom deden ze het niet onder narcose bij je? Dan hadden ze lekker kunnen prutsen zonder dat je er last van gehad had...
Ik hoor idd van veel mensen dat ze er erg van opgeknapt zijn. Mijn vader is nooit meer verkouden. Ik hoop maar dat het goed verloopt!!!
Enne, over die misselijkheid, ik heb gehoord dat dat vroeger veel erger was, dat ze er tegenwoordig al standaard iets door doen waardoor je minder misselijk bent na de narcose. Ik hoop het maar!

Ja dat moet ik ook, en woensdag moet ik terug om ze eruit te laten halen... :#Toen 2 van die witte tampons in mijn neus, gaasje ervoor zodat het een snor leek.
Die schrale keel hebben ze me al op voorbereid, ik krijg ook zo'n slag door m'n keel. Maar ik heb toch al heel vaak last van m'n keel dus ik ben er wel aan gewend...Ik heb ook z'n operatie gehad en ik had er echt geen pijn van. Alleen een schrale keel door die slang die ze er tijdens de operatie in doen, maar verder valt het reuze mee! Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik het heb laten doen.
Ik hoor idd van veel mensen dat ze er erg van opgeknapt zijn. Mijn vader is nooit meer verkouden. Ik hoop maar dat het goed verloopt!!!
Enne, over die misselijkheid, ik heb gehoord dat dat vroeger veel erger was, dat ze er tegenwoordig al standaard iets door doen waardoor je minder misselijk bent na de narcose. Ik hoop het maar!
Ja die misselijkheid is wel een probleem, want ook al hoort dat dus niet na een operatie zal je dat nu zeer waarschijnlijk wel hebben! Ik waarschuw je maar, want tijdens de operatie komt er bloed in je maag en dat accepteert je maag niet dus ja dat moet eruit!!:( Ik weet niet of ze je dat nog vertellen, maar mij werd dat verteld bij de opname.Oorspronkelijk gepost door pingpongbal