De jouwe niet. Maarreh, heb jij al een slachtoffer uitgezocht?Oorspronkelijk gepost door LecramIk ben toch benieuwd wiens tenen je gaat likken op 25 aug. :t:t:t:tOorspronkelijk gepost door PimAls je dan toch moet likken, zou ik het ook alleen aan vrouwentenen doen......Oorspronkelijk gepost door prinses
... en waarom likt deze man alleen aan vrouwentenen?:P
'Tenenlikker' belaagt vrouwen in Rotterdam (met Po
Dat hou ik even geheim.....Oorspronkelijk gepost door PimDe jouwe niet. Maarreh, heb jij al een slachtoffer uitgezocht?Oorspronkelijk gepost door LecramIk ben toch benieuwd wiens tenen je gaat likken op 25 aug. :t:t:t:tOorspronkelijk gepost door PimAls je dan toch moet likken, zou ik het ook alleen aan vrouwentenen doen......Oorspronkelijk gepost door prinses
... en waarom likt deze man alleen aan vrouwentenen?:P
Dat je de mijne niet likt juich ik alleen maar toe en verbaast me ook niet. ik kan me niet anders herinneren dan dat ik tot het mannelijk geslacht behoor.
Als die 10 uit deze poll vrouwelijk zijn, dan zouden ze in R'dam in een park kunnen gaan liggen.Oorspronkelijk gepost door Daphne
Pim heb je al gekeken in je gewenste topic.... t blijft er wel erg rustig :sne
Als het echter mannen zijn, dan zien we in de andere poll dat er weinig kandidaten zijn, die echt graag tenen likken...... Dus ja, dan is het toch zoals we verwacht hadden. Helaas pindakaas voor de meeste OSW-ers. Ze zullen nooit voelen hoe het is aan hun tenen gelik te worden

En trouwens Lecram zit al heel de middag aan knoflooktenen te likken, ik hoop dat hij 25 augustus weer een beetje fris ruikt......
:sniOorspronkelijk gepost door LecramOorspronkelijk gepost door Pim
En trouwens Lecram zit al heel de middag aan knoflooktenen te likken, ik hoop dat hij 25 augustus weer een beetje fris ruikt......
Reken er maar niet op. Het is een taktiek om sommige mensen een beetje uit de buurt te houden.
[Aangepast op 7/8/04 door Daphne]