Pragmatisch en m.i. terecht.Oorspronkelijk gepost door refo
Hoorde vanmorgen via BNR dat poststemmen nooit worden opengemaakt. Alleen als de uitslag er wat toe zou doen. In sommige staten worden ze bewaard, in andere gewoon bij het oud papier gezet.
George W. BUSH President of the United States Of America
We weten inmiddels dat het in OHIO er om spant wie de kiesmannen krijgt.
Hoe zit het met de staten NEW MEXICO en IOWA? Is daar wat over bekend? Als ik het goed begrijp doen deze uitslagen er niet meer toe, naast OHIO, wie de verkiezingen wint?
mvrgr, Grace
Hoe zit het met de staten NEW MEXICO en IOWA? Is daar wat over bekend? Als ik het goed begrijp doen deze uitslagen er niet meer toe, naast OHIO, wie de verkiezingen wint?
mvrgr, Grace
Want de zaligmakende genade Gods is verschenen aan alle mensen.(SV, Titus 2:11)
Klopt. Ze staan nu op 254/252 (B/K)En OHIO is 20 kiesmannen. De lat ligt op 269, dus alleen OHIO doet er nog maar toe.Oorspronkelijk gepost door Grace
mvrgr, Grace
Ik hoorde net op BNR radio dat de partijleider van Bush zei (live vanuit Amerika) dat Bush Ohio, Nevada en New Mexico gewonnen heeft.Oorspronkelijk gepost door PimKlopt. Ze staan nu op 254/252 (B/K)En OHIO is 20 kiesmannen. De lat ligt op 269, dus alleen OHIO doet er nog maar toe.Oorspronkelijk gepost door Grace
mvrgr, Grace
Dus...
Je moet ook niet naar het 538 nieuws luisteren, dat is veel korter dan Radio 1.Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Maar omdat vanochtend om 7.00 uur op radio 1 gezegd werd dat Bush gewonnen had
Ik heb ook om 7.00 geluisterd (gezin sliep nog btw) maar dit hoorde ik niet in het nieuws.
Het was op 1 echt op he tnieuws om 7.00. Zie mijn posting van direct daarna, (6.02 volgens de onvolprezen OSW-klok)
Oorspronkelijk gepost door UnionistJe moet ook niet naar het 538 nieuws luisteren, dat is veel korter dan Radio 1.Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Maar omdat vanochtend om 7.00 uur op radio 1 gezegd werd dat Bush gewonnen had
Ik heb ook om 7.00 geluisterd (gezin sliep nog btw) maar dit hoorde ik niet in het nieuws.
:,:,:,:,:,:,
Ben benieuwd. Er liggen nog wel wat onbetaalde rekeningen. Een giga begrotingstekort. Hoe halen we de troepen heelhuids in Amerika uit Irak. Hoe berechten we Saddam.
Ben benieuwd hoe hij zich daaruit wurmt.
Ben benieuwd hoe hij zich daaruit wurmt.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Sen. John Kerry calls President Bush to concede presidential election, CNN has learned.
Kun je dit niet ook vertalen: Kerry roept de president op om de verkiezing op te geven?
Kun je dit niet ook vertalen: Kerry roept de president op om de verkiezing op te geven?
--------------
zie http://www.nu.nl
John Kerry erkent nederlaag verkiezingen
Uitgegeven: 3 november 2004 14:14
Laatst gewijzigd: 3 november 2004 17:42
WASHINGTON - De Democratische presidentskandidaat John Kerry heeft zijn Republikeinse rivaal Bush woensdag gebeld om hem te feliciteren met diens overwinning bij de presidentsverkiezingen. Dat hebben Amerikaanse media woensdag gemeld.
Kerry zal zijn verlies officieel bekendmaken om 19.00 uur (Nederlandse tijd). Twee uur later volgt een toespraak van president Bush.
Kerry belde het Witte Huis even na 17.00 uur en sprak circa vijf minuten met Bush. In het telefoongesprek zei Kerry dat hij geen verdere verdeeldheid wilde. Ook drong hij er volgens een medewerker van Kerry bij Bush op aan om dringend iets te doen aan de verdeeldheid in de Verenigde Staten. Met zijn verklaring staat het vast dat George W. Bush aan een tweede termijn kan beginnen.
Eerder zei de stafchef van het Witte Huis, Andrew Card, dat president Bush "statistisch gezien" niet meer in te halen is en dus de verkiezingen heeft gewonnen.
Overwinning op terrorisme
De Russische president Poetin zei woensdag tijdens een persconferentie dat een zege van Bush bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen een overwinning op het terrorisme is. Volgens Poetin wilde het internationaal terrorisme de herverkiezing van Bush verhinderen.
Berlusconi
Op dezelfde persconferentie sprak de bezoekende Italiaanse premier Berlusconi over de verkiezingsoverwinning van Bush. Berlusconi is de eerste Europese leider die Bush als winnaar aanwijst.
John Kerry erkent nederlaag verkiezingen
Uitgegeven: 3 november 2004 14:14
Laatst gewijzigd: 3 november 2004 17:42
WASHINGTON - De Democratische presidentskandidaat John Kerry heeft zijn Republikeinse rivaal Bush woensdag gebeld om hem te feliciteren met diens overwinning bij de presidentsverkiezingen. Dat hebben Amerikaanse media woensdag gemeld.
Kerry zal zijn verlies officieel bekendmaken om 19.00 uur (Nederlandse tijd). Twee uur later volgt een toespraak van president Bush.
Kerry belde het Witte Huis even na 17.00 uur en sprak circa vijf minuten met Bush. In het telefoongesprek zei Kerry dat hij geen verdere verdeeldheid wilde. Ook drong hij er volgens een medewerker van Kerry bij Bush op aan om dringend iets te doen aan de verdeeldheid in de Verenigde Staten. Met zijn verklaring staat het vast dat George W. Bush aan een tweede termijn kan beginnen.
Eerder zei de stafchef van het Witte Huis, Andrew Card, dat president Bush "statistisch gezien" niet meer in te halen is en dus de verkiezingen heeft gewonnen.
Overwinning op terrorisme
De Russische president Poetin zei woensdag tijdens een persconferentie dat een zege van Bush bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen een overwinning op het terrorisme is. Volgens Poetin wilde het internationaal terrorisme de herverkiezing van Bush verhinderen.
Berlusconi
Op dezelfde persconferentie sprak de bezoekende Italiaanse premier Berlusconi over de verkiezingsoverwinning van Bush. Berlusconi is de eerste Europese leider die Bush als winnaar aanwijst.