George W. BUSH President of the United States Of America

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door refo
Hoorde vanmorgen via BNR dat poststemmen nooit worden opengemaakt. Alleen als de uitslag er wat toe zou doen. In sommige staten worden ze bewaard, in andere gewoon bij het oud papier gezet.
Pragmatisch en m.i. terecht.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Grace

Bericht door Grace »

We weten inmiddels dat het in OHIO er om spant wie de kiesmannen krijgt.

Hoe zit het met de staten NEW MEXICO en IOWA? Is daar wat over bekend? Als ik het goed begrijp doen deze uitslagen er niet meer toe, naast OHIO, wie de verkiezingen wint?

mvrgr, Grace
Want de zaligmakende genade Gods is verschenen aan alle mensen.(SV, Titus 2:11)
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Grace

Hoe zit het met de staten NEW MEXICO en IOWA? Is daar wat over bekend? Als ik het goed begrijp doen deze uitslagen er niet meer toe, naast OHIO, wie de verkiezingen wint?

mvrgr, Grace
Klopt. Ze staan nu op 254/252 (B/K)En OHIO is 20 kiesmannen. De lat ligt op 269, dus alleen OHIO doet er nog maar toe.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Oorspronkelijk gepost door Grace

mvrgr, Grace
Klopt. Ze staan nu op 254/252 (B/K)En OHIO is 20 kiesmannen. De lat ligt op 269, dus alleen OHIO doet er nog maar toe.
Ik hoorde net op BNR radio dat de partijleider van Bush zei (live vanuit Amerika) dat Bush Ohio, Nevada en New Mexico gewonnen heeft.

Dus...
refo

Bericht door refo »

De polls zijn wel de grote winnaars. Geen enkele staat is van kleur verschoten tov de polls.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Unionist

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus

Maar omdat vanochtend om 7.00 uur op radio 1 gezegd werd dat Bush gewonnen had

Ik heb ook om 7.00 geluisterd (gezin sliep nog btw) maar dit hoorde ik niet in het nieuws.
Je moet ook niet naar het 538 nieuws luisteren, dat is veel korter dan Radio 1.

Het was op 1 echt op he tnieuws om 7.00. Zie mijn posting van direct daarna, (6.02 volgens de onvolprezen OSW-klok)
Majorca

Bericht door Majorca »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Oorspronkelijk gepost door Adrianus

Maar omdat vanochtend om 7.00 uur op radio 1 gezegd werd dat Bush gewonnen had

Ik heb ook om 7.00 geluisterd (gezin sliep nog btw) maar dit hoorde ik niet in het nieuws.
Je moet ook niet naar het 538 nieuws luisteren, dat is veel korter dan Radio 1.

:,:,:,:,:,:,
Unionist

Bericht door Unionist »

"Het waren twee slechte kandidaten"
"Of je nou door de kat of de hond gebeten wordt..."

Zomaar een paar citaten.

Volgende keer moeten ze gewoon maar 1 kandidaat stellen, net als in China.

Veel minder omslachtig.

Alle staten rood.
Jongere

Bericht door Jongere »

Ben blij voor Bush, het had ook mijn keuze geweest. Ik hoop alleen dat Amerika hecht genoeg is, dat ze ondanks de polarisatie (:!) nog volledig achter hun president kunnen staan want daar moeten ze toch 4 jaar mee doen.
Majorca

Bericht door Majorca »

En jawel, eindelijk,...:

Kerry erkent nederlaag
refo

Bericht door refo »

Ben benieuwd. Er liggen nog wel wat onbetaalde rekeningen. Een giga begrotingstekort. Hoe halen we de troepen heelhuids in Amerika uit Irak. Hoe berechten we Saddam.

Ben benieuwd hoe hij zich daaruit wurmt.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo

Bericht door refo »

Sen. John Kerry calls President Bush to concede presidential election, CNN has learned.

Kun je dit niet ook vertalen: Kerry roept de president op om de verkiezing op te geven?
--------------
wesp

Bericht door wesp »

Bush is het geworden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wesp

Bericht door wesp »

zie http://www.nu.nl
John Kerry erkent nederlaag verkiezingen

Uitgegeven: 3 november 2004 14:14
Laatst gewijzigd: 3 november 2004 17:42

WASHINGTON - De Democratische presidentskandidaat John Kerry heeft zijn Republikeinse rivaal Bush woensdag gebeld om hem te feliciteren met diens overwinning bij de presidentsverkiezingen. Dat hebben Amerikaanse media woensdag gemeld.

Kerry zal zijn verlies officieel bekendmaken om 19.00 uur (Nederlandse tijd). Twee uur later volgt een toespraak van president Bush.

Kerry belde het Witte Huis even na 17.00 uur en sprak circa vijf minuten met Bush. In het telefoongesprek zei Kerry dat hij geen verdere verdeeldheid wilde. Ook drong hij er volgens een medewerker van Kerry bij Bush op aan om dringend iets te doen aan de verdeeldheid in de Verenigde Staten. Met zijn verklaring staat het vast dat George W. Bush aan een tweede termijn kan beginnen.

Eerder zei de stafchef van het Witte Huis, Andrew Card, dat president Bush "statistisch gezien" niet meer in te halen is en dus de verkiezingen heeft gewonnen.

Overwinning op terrorisme

De Russische president Poetin zei woensdag tijdens een persconferentie dat een zege van Bush bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen een overwinning op het terrorisme is. Volgens Poetin wilde het internationaal terrorisme de herverkiezing van Bush verhinderen.

Berlusconi

Op dezelfde persconferentie sprak de bezoekende Italiaanse premier Berlusconi over de verkiezingsoverwinning van Bush. Berlusconi is de eerste Europese leider die Bush als winnaar aanwijst.
Plaats reactie