BUSH-KERRY is weer nek aan nek

Adorote

Bericht door Adorote »

Als er dan toch gekozen moet worden ,dan die Kerry maar(ze zijn allebei niets);maar een Bush die die wereld met leugens een oneigenlijke oorlog trakteerd zal niet meer gekozen moeten worden; zijn onbetrouwbaarheid is gebleken.

Lees de raportage van Hans Blix,voormalig VN wapeninspecteur.

[Aangepast op 25/10/04 door Adorote]

Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Wij zijn een frontline state en ze struikelen haast over elkaar wanneeer ze hier komen!!
Ik moet nog twee jaar wachten voor ik kiezen mag, helaas
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Oorspronkelijk gepost door Adorote
Als er dan toch gekozen moet worden ,dan die Kerry maar(ze zijn allebei niets);maar een Bush die die wereld met leugens een oneigenlijke oorlog trakteerd zal niet meer gekozen moeten worden; zijn onbetrouwbaarheid is gebleken.

Omdatíe R-katholiek is zeker...:sne
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "
Madtice

Bericht door Madtice »

Ik hoop dat Kerry wint, als er iemand is die nog enigszins in de City Upon The Hill en de legacy van Camelot gelooft is hij het. Boe-sh is een nepperd, soort van halfmarionet van het rechts conservatieve Amerika. Op zich niet verkeerd, maar in dit geval toch wel. Iemand gisteren de documentaire "Outfoxed" gezien, over hoe Fox News Network Bush de hemel in loopt te prijzen onder het mum van objectiviteit en alleen maar rechts uitnodigt en het beetje links wat ze uitnodigen volledig afbranden? Lekker objectief... Maar zekers een mooi land hoor, dat Amerika. :)
Majorca

Bericht door Majorca »

Oorspronkelijk gepost door Madtice
Ik hoop dat Kerry wint, als er iemand is die nog enigszins in de City Upon The Hill en de legacy van Camelot gelooft is hij het. Boe-sh is een nepperd, soort van halfmarionet van het rechts conservatieve Amerika. Op zich niet verkeerd, maar in dit geval toch wel. Iemand gisteren de documentaire "Outfoxed" gezien, over hoe Fox News Network Bush de hemel in loopt te prijzen onder het mum van objectiviteit en alleen maar rechts uitnodigt en het beetje links wat ze uitnodigen volledig afbranden? Lekker objectief... Maar zekers een mooi land hoor, dat Amerika. :)
Dit is wel een héél eenzijdige en bevooroordeelde reactie. Verreweg de meeste media zijn nl. links en juist bevooroordeeld t.o.v. Kerry. Neem de New York Times, ook onder het mom van een 'objectieve' krant.
Madtice

Bericht door Madtice »

Het is ongeveer 50-50 qua links-rechts media, wat ik ook niet echt ontken. De documentaire ging dan ook niet over alle media, maar over Fox News van Rupert Murdoch (ex-adviseur van Bush sr.). Dus zeer specifiek over dat éne medium (Fox News) en niet over de media in het algemeen. Het enige punt is dat Fox News (één van de) allergrootste nieuwszenders van Amerika is. Markant punt: ze tellen het aantal dagen af totdat Bush wordt herkozen en zeggen dat letterlijk zo. Hoezo objectief?

Nu heb ik mijn geloof in objectieve media al een tijdje buiten de deur gezet, maar wat ik in die documentaire zag tartte toch ook mijn goedgelovigheid. Fox News is echt heel slecht bezig.
Jongere

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door Madtice
Het is ongeveer 50-50 qua links-rechts media,
Hier in Nederland niet helaas... :i
We hebben eigenlijk best een grote mond als klein landje :).
Je moet alleen nooit de ingezonden brieven in de Metro lezen, want wat voor onzin je daar tegenkomt... :!
refo

Bericht door refo »

Tenminste, volgens Rasmussen Report.

The latest Rasmussen Reports Presidential Tracking Poll shows Senator John Kerry with 48% of the vote and President George W. Bush with 46%. The Tracking Poll is updated daily by noon Eastern.

This is the first time Senator Kerry has held the lead since August 23. The 48.4% for Kerry is the Senator's highest total since August 17. Data for this update is collected on a three-day rolling average basis and Senator Kerry held the lead on each of the three days of polling.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo

Bericht door refo »

Oorspronkelijk gepost door Margriet
Wij zijn een frontline state en ze struikelen haast over elkaar wanneeer ze hier komen!!
Ik moet nog twee jaar wachten voor ik kiezen mag, helaas
Wordt wel vier jaar, denk ik..
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Oorspronkelijk gepost door Adorote

Als je Bush niet wilt, dat kan Adorote, maar dan kun je als christen niet gaan stemmen!
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
ndonselaar
Contacteer:

De site Electoral Vote geeft vandaag een andere peiling:

Electoral Vote Predictor 2004:

Kerry 247 Bush 285

peiling Oct. 26
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Kevertje

Bericht door Kevertje »

EN IK HOOP DAT BUSH HET WORDT!!!
ndonselaar
Contacteer:

Oorspronkelijk gepost door Rens
O ja, de diverse peilingen in de nederlandse dagbladen laten een stemmenpercentage voor Kerry zien van tussen de 69 en 84%!!

Nederland is Kerry-minded, net als vrijwel de hele EU!!

Dat mag toch wel wat betekenen, is het niet?
Ja zeker hun ideologische haat tegen een christen als Bush is zo groot dat men die niet onder stoelen of banken steekt.

Het is triest maar vele CDA-ers durfden niet eens meer aan te geven dat ze niet op Kerry zouden stemmen.

Denk aan het citaat van Rouvoet vorige week in het RD:

een aan de samenleving opgelegd neutralisme leidt tot een seculiere dictatuur, die voor de geestelijke vrijheid niet minder bedreigend is dan een religieus fundamentalisme dat van die vrijheid niet weten wil.

In die samenleving leven wij langzaam maar zeker. Deze samenleving die zeker niet neutraal maar neoliberlaal is, is gevaarlijk intolerant, zeker als je hun tolerante waarden aantast. Dat verklaart ook hun vijandschap voor Bush.

Christenen, let op. Tegen Bush, door zijn oorlog in Irak of zijn economisch beleid? Dat kan, maar dat kan nooit een stem voor Kerry betekenen!
Plaats reactie