Oorspronkelijk gepost door Egbert
Nee daphne je leest niet verkeerd maar je trekt je conclusie nu al weer verder door. Je reageerde op Tukker z'n uitroep en ik reageer daar weer op. Ik zal de discussie niet verder rekken, want ik denk dat over jou laatste woorden ook geen twijfel bestaat.
:,:! uhm ik wil niet vervelend doen natuurlijk... maar k was er zelf ook bij :!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Nee daphne je leest niet verkeerd maar je trekt je conclusie nu al weer verder door. Je reageerde op Tukker z'n uitroep en ik reageer daar weer op. Ik zal de discussie niet verder rekken, want ik denk dat over jou laatste woorden ook geen twijfel bestaat.
Bij de tokkie's?
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Bij de tokkie's?
Achja waarom niet?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."