vliegvakanties

Pied

Bericht door Pied »

"aagterkerke..bestaat dat ook nog?"
Jawel hoor, maar wat is Gelderland voor een land dan? Heb je daar ook inentingen voor nodig?
parsifal

Bericht door parsifal »

Oorspronkelijk gepost door Pied
Jawel hoor, maar wat is Gelderland voor een land dan? Heb je daar ook inentingen voor nodig?
Op het moment wel las ik.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Pied

Bericht door Pied »

:D

En een visum?
wim314

Bericht door wim314 »

pas als we een ambassade hebben :bo

wel grappig al die biblebeltjes
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Majorca
vakantie is onzinnig omdat aangetoond is dat het, in tegenstelling tot wat iedereen zichzelf wijsmaakt, geen functie heeft. Het is niet zo dat mensen "uitgerusrt" terug komen en met frisse energie weer starten. Het is juist zo dat ze vaak weken nodig hebben om weer helemaal op gang te zijn. Ook is het zo dat velen méér stress hebben van hun vakantie dan zonder vakantie. Alleen willen ze dat natuurlijk voor geen goud toegeven.
In Amerika en Japan heeft men maar 2 weken vakantie, en die mensen zijn verder net zo productief als wij (of nog productiever).
Vroeger bestond vakantie helemaal niet voor mensen met een winkel of boerderij. Die waren er niet minder gezond om hoor!

Bovenstaande wijsheid heb ik niet van mezelf, maar viel onlangs te lezen in NRC Handelsblad, geschreven door een professor in economie en samenleving.
Het zal allemaal wel waar wezen, maar ik ga niet opvakantie om bij te komen, ik ga op vakantie om iets meer, of zelfs veel meer te zien van de wereld dan gouda alleen.
Juist de verre vreemde landen trekken mij aan om te zien hoe de natuur daar is, hoe men daar leeft, wat men daar doet, en noem maar op.
Juist daarom wil ik met vakantie, zeker niet om uit te rusten, dat kan ik thuis ook wel.:cool:
Andre

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door parsifal
Oorspronkelijk gepost door Pied
Op het moment wel las ik.
Een gezellige camping in Aagtekerke.
Plaats reactie