!Hollandse Nieuwe!
Als je ze maar goed laat zwemmen joh, dan is het geen probleem!Oorspronkelijk gepost door wim
Zeg kan de moderator deze haringdiscussie geen halt toe roepen. Ik word er onpasselijk van.
Vaar eens mee op een hektrawler en je bakt voortaan de vis wat langer door. En aangezien haringen niet worden gebakken.....
![]()

Alleen in zwemwater met een voldoende hoog alcoholpercentage!Oorspronkelijk gepost door PimAls je ze maar goed laat zwemmen joh, dan is het geen probleem!Oorspronkelijk gepost door wim
Zeg kan de moderator deze haringdiscussie geen halt toe roepen. Ik word er onpasselijk van.
Vaar eens mee op een hektrawler en je bakt voortaan de vis wat langer door. En aangezien haringen niet worden gebakken.....
![]()
:D:D
en dat onder werktijd!!! waar gaat dat heen met de jeugd van tegenwoordig :tOorspronkelijk gepost door wimAlleen in zwemwater met een voldoende hoog alcoholpercentage!Oorspronkelijk gepost door PimAls je ze maar goed laat zwemmen joh, dan is het geen probleem!Oorspronkelijk gepost door wim
![]()
:D:D
??? Nog nooit van bakharing gehoord?Oorspronkelijk gepost door wim
![]()
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.