:$:$:$Zelfs de vraag of el-quaida wel achter de aanslagen is nooit onomstotelijk vast komen te staan.
Twijfel jij hieraan????????:$:$:$
Zou toch maar eens beter opletten als ik jou was
(Al Qaeda heeft nooit een enkele link gehad met Irak)Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Het gevaar, wat het terrorisme nu eenmaal is, (niemand kan dat ontkennen na 11 september), moet gewoon de kop in worden gedrukt en DAT KAN NIET MET ZACHTE HAND!
Is Amerika de afgelopen paar jaar niet al heel hard bezig met de bestaande verdragen op te zeggen of niet te ratificeren? Of andere verdragen gewoon niet te ondertekenen? Je kunt hierbij denken aan Kyoto, Internationaal Strafhof, Landmijnenverdrag, Atoomwapenverdrag waarin verboden werd om een ruimteschild aan te leggen, zelfde verdrag waarin stond dat het verboden was om kernproeven uit te voeren, NATO, VN, etc. Jammer dat Amerika zich (buiten Blair) van niemand wat aantrekt.Oorspronkelijk gepost door Robert
Als ik de VS was zou ik al m'n troepen uit het buitenland terug halen en het ruimteschild aanleggen. Verder alle verdragen met de wereld opzeggen en heel hard: "Zoek het maar uit" roepen.