Niet dat ik achter de uitspraak van Jonagold sta, maar die link met 'de zwaarste kerk van Sliedrecht' vind ik ook zeer kwalijk. Wat voor nut heeft het om dat erbij te halen, Breekijzertje? Mag hij/zij minder dan jij?????Origineel geplaatst door Breekijzertje
Mag het misschien ietsjes minder appelflap? Ga jij nu naar de zwaarste kerk van Sliedrecht?
Een 'breekje' van Breekijzertje
Winny de Jong geeft zich BLOOT ( niet bepaald conservatief)
Hallo allemaal, dit is mijn eerste posting hier.Origineel geplaatst door empee
Er werd gezegd: een schepsel van de Heere God mag je niet lelijk noemen. Daar ben ik het helemaal mee eens. De grote Schepper aller dingen heeft ieder mens die op aarde leeft geschapen. En God zag al wat Hij gemaakt had, en ziet, het was zeer goed!
Wat betreft bovenstaande. Ik denk dat het niet de bedoeling is mensen te gaan uitmaken voor lelijk, maar ik denk dat er wel degelijk lelijke mensen zijn. God schiep de mens (en alles) en zag dat het zeer goed was. Maar na de zondeval veranderde dat toch echt.
Gelukkig gaat het niet hier en uiteindelijk helemaal niet om hoe we eruit zien. Maar we hoeven niet geforceerd elk mens mooi te vinden, omdat God het geschapen heeft. Mooi en lelijk is overigens ook nog een kwestie van smaak.
gr. Mauricio
Amen Mauricio en hartelijk welkom op dit forum.Origineel geplaatst door MauricioHallo allemaal, dit is mijn eerste posting hier.Origineel geplaatst door empee
Er werd gezegd: een schepsel van de Heere God mag je niet lelijk noemen. Daar ben ik het helemaal mee eens. De grote Schepper aller dingen heeft ieder mens die op aarde leeft geschapen. En God zag al wat Hij gemaakt had, en ziet, het was zeer goed!
Wat betreft bovenstaande. Ik denk dat het niet de bedoeling is mensen te gaan uitmaken voor lelijk, maar ik denk dat er wel degelijk lelijke mensen zijn. God schiep de mens (en alles) en zag dat het zeer goed was. Maar na de zondeval veranderde dat toch echt.
Gelukkig gaat het niet hier en uiteindelijk helemaal niet om hoe we eruit zien. Maar we hoeven niet geforceerd elk mens mooi te vinden, omdat God het geschapen heeft. Mooi en lelijk is overigens ook nog een kwestie van smaak.
gr. Mauricio
Veel discussie- en leesplezier toegewenst.
Ken ik jou misschien ook van OneWay.......??
[Veranderd op 19/2/03 door Breekijzertje]
He Mauricio, dat ziet er bekend uit
. Welkom!
Toch blijf ik van mening dat je een schepsel van God niet lelijk moet gaan noemen. Hieronder had ik al een vers uit Jakobus aangehaald, dat gaat over het 'vervloeken', maar volgens mij valt iemand als zijnde lelijk bestempelen daar ook onder.
Groetjes en veel plezier hier verder
, Lebaoth

Toch blijf ik van mening dat je een schepsel van God niet lelijk moet gaan noemen. Hieronder had ik al een vers uit Jakobus aangehaald, dat gaat over het 'vervloeken', maar volgens mij valt iemand als zijnde lelijk bestempelen daar ook onder.
Groetjes en veel plezier hier verder

'Geloof in de Heere Jezus Christus en gij zult zalig worden.'
1. Het mag ietsjes minder, ik wist alleen zo snel een betere benaming niet. Ze is er zelf opelijk voor uitgekomen dat ze best weleens zo willen "hoereren".Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeMag het misschien ietsjes minder appelflap? Ga jij nu naar de zwaarste kerk van Sliedrecht?Origineel geplaatst door JonaGOLD
Volgens mij is Winny de Jong nog in de pubertijd. HOER
2. Zwaarste kerk van Sliedrecht ga ik niet.
Wat noem jij een "zware kerk"?
Waar slaat deze opmerking op??
( ik lust graag appelflappen ja, maar ik ben er leievr geen)
Ja Billy, jij als "modder-aan-maar" zou toch beter moeten weten.......:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door Zeeuw2
Tja; ik vraag me echt af wat voor zin deze discussie heeft.
Bij theologie/kerk vraagt Billy zich vermoeid af waarom er altijd dezelfde discussies over aanbod etc staan.
Maar dat je als alternatief dit soort ordinaire en bijna-vulgaire Prive-achtige topics op OSW gaat beginnen, valt me wel erg van een moderator tegen.
Haal dat zaakje aub direct weg.