Onzin, dan heb je idd bekeken en niet gelezen (overigens is het niet ´mijn´ website, maar van een org.).Oorspronkelijk gepost door Robert
Beste Kena,
ik heb je website goed bekeken, maar vond geen enkele vermelding die de argumenten die ik aankaart behandelen.
Ik vind dit niet zinloos. Dit geeft aan dat wij op een verschillende wijze de Bijbel lezen. Echter als je zegt dat ik vrijzinnig ben, terwijl ik juist de grondteksten tracht te bestuderen....Een discussie over wie er vrijzinnig en rechtzinnig is is zinloos als het een ja/nee spelletje wordt. Laten we ons op de tekst richten, die neem ik net zo strict als jij.
Klopt. Jij vroeg om een reactie en die kreeg je. Verder ben ik behoorlijk in details gegaan waarin je niet geslaagd bent met Bijbelse tegenargumenten te komen en dan stop ik de discussie.De postings van jou en grace heb ik zeer goed bestudeerd, en zelfs regel voor regel beantwoord.
Naar mijn weten hebben noch Grace noch ik dit beweert. Het is wat je lezen wiltJe hoeft niet te reageren, je bent vrij om het verder te negeren.
Maar ik wordt eerlijk gezegd echt een beetje verdrietig van deze vorm van 'wij hebben gelijk en gaan niet met je in discussie maar willen wel ons standpunt 100x herhalen' vorm van discusseren.
Heb je ook op de homepage gelezen dat Kena en co druk zijn met het herbouwen van de site? Ik gaf al indirect aan dat ik weinig tijd heb, ik was zelfs deze draad volledig vergeten! Je vroeg om een reactie en mensen met weinig tijd kunnen idd reageren, maar niet (in hun ogen) reageren op vrijzinnige meningen en intepretaties (dit is niet aanvallend, maar zo beleef ik jouw mening).Als je gelijk hebt, en als ik je website lees heb je veel Bijbelkennis, dus je weet waar je over spreekt, dan moet je toch zonder problemen mijn argumenten kunnen pareren.
Je kent FAQ niet. Deze site is zo vreselijk groot, dat je dit niet in 1 dag kan zeggen. FAQ is minimaal een jaar lees"plezier", dus kan jij niet weten of dit "gepareerd" is of niet.Argumenten die niet op faq.nl worden gepareerd. En ook niet op de 100-en andere sites over het 1000-jarig rijk die ik op internet heb gevonden.
Misschien moet je harder zoeken, Robert. Of het is voor mensen al zo klaar als een klontje, dat is ook een mogelijkheid.NERGENS heb ik Mattheus 12 behandeld zien worden op internet. Om maar een voorbeeld te noemen.
Nee, absoluut niet. Ik word verdrietig van onrecht en ziekten van mensen maar niet van reacties of discussies die "doodlopen" of van zogenaamde onderwerpen die op het Inet niet gepareerd worden.Kun je m'n verdriet een beetje begrijpen?
Ik ben zeer benieuwd.Maar, nu berust al mijn hoop op Grace!
Graag gedaan Robert en wellicht wanneer ik tijd en zin heb, reageer ik nog wel een keer.Wat je keuze ook is, beste Kena (ik denk altijd dat je een vrouw bent, gezien je avatar, ben je dat ook? ) ik wens je God's zegen toe met je website, en in ieder geval bedankt voor je reacties tot nu toe.
Van tijd komt raad en wees geduldig...
[Aangepast op 7/7/04 door Kena]