Wat is jouw Preople ranking?
zoiets zal het wel zijn, ik heb "To Do" ingevoerd in dan komt er een score uit van 151.000.000, gaat nergens overOorspronkelijk gepost door wim
Volgens mij is het algoritme nogal simpel. Type in "Voornaam Achternaam" in Google en bekijk hoeveel zoekresultaten google retourneert. Dat lijkt verdacht veel op de Preople ranking (erg kleine afwijkingen in ieder geval).
Mijn ranking is 25
[Aangepast op 19/3/05 door wim]
Mijn vrouw scoort met haar eigen naam ook hoger.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Op mijn getrouwde naam: 0
Op mijn meisjesnaam: 32!!!
Maar het is niet eerlijk natuurlijk. Er is iemand in Amerika met dezelfde achternaam als ik en hij heeft een keer een belangrijke prijs gewonnen in de natuurkunde.
Het zal best familie zijn :in maar ik weet niet hoe.
Ze is er dus niet beter op geworden door met je trouwen :pu:pu:pu::%:%Oorspronkelijk gepost door LecramMijn vrouw scoort met haar eigen naam ook hoger.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Maar het is niet eerlijk natuurlijk. Er is iemand in Amerika met dezelfde achternaam als ik en hij heeft een keer een belangrijke prijs gewonnen in de natuurkunde.
Eeuwig duurt het langst...
Dat is niet zomaar een willekeurig getal: je kunt eraan zien dat ze 32 bit gebruiken om de score op te slaan, waarbij ze het negatieve deel ongebruikt laten (signed integer). Ze kunnen dus niet meer weergeven ook al is de score hoger.Oorspronkelijk gepost door Kaw
Global Preople top 5
To 2,147,483,647
And 2,147,483,647
For 2,147,483,647
Of 2,147,483,647
On 2,147,483,647
KLaar!
Hoger kan niet.
Google geeft blijft volgens mij steken bij 8 miljard.
Dat dacht ik van wel! Met haar eigen naam scoort ze hoger. Dat zou dus onbijbels zijn. Nu ik hoger scoor, ben ik weer het hoofd :,Oorspronkelijk gepost door zwartwitZe is er dus niet beter op geworden door met je trouwen :pu:pu:pu::%:%Oorspronkelijk gepost door LecramMijn vrouw scoort met haar eigen naam ook hoger.Oorspronkelijk gepost door Marjan
-