Zaterdagvoetbal
-
-
Vind jij dat voetbal thuis hoort op OSW dan?Oorspronkelijk gepost door tukkertjeBehoorlijk jah:mad::mad::mad::mad:Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Wie vind nog meer dat dit topic niet OSW-waardig is en van het forum moet worden verwijderd?
Of ben ik nu te zwaar op de hand?
Een 'breekje' van Breekijzertje
-
Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje Vind jij dat voetbal thuis hoort op OSW dan?
Zolang de topic kleur haar vandaag nog bestaat denk ik dat zaterdagvoetbal ook wel door de beugel kan. Gaat toch allebei nergens over?

Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwOorspronkelijk gepost door Breekijzertje Vind jij dat voetbal thuis hoort op OSW dan?
Zolang de topic kleur haar vandaag nog bestaat denk ik dat zaterdagvoetbal ook wel door de beugel kan. Gaat toch allebei nergens over?
![]()
Heeee BV, ff dimme he.
-
Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door BarryvrouwOorspronkelijk gepost door Breekijzertje Vind jij dat voetbal thuis hoort op OSW dan?
![]()
Heeee BV, ff dimme he.
Wat bedoel je, tuk? Kan zaterdagvoetbal niet?;)
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwOorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door BarryvrouwOorspronkelijk gepost door Breekijzertje Vind jij dat voetbal thuis hoort op OSW dan?
![]()
Heeee BV, ff dimme he.
Wat bedoel je, tuk? Kan zaterdagvoetbal niet?;)