strandvakanties???

chicky

Bericht door chicky »

WA?? begrijp ik het goed, zijn hier bezwaren tegen bikini's??? Wie legt dat even uit???
madelief

Bericht door madelief »

Het is gewoon schaamte denk ik, dat ze een badpak dragen. En ik vind aan een buik niets opwindends hoor.

Maar er komen geen reakties op het zout der aarde zijn. Zie mijn vorige reaktie.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Origineel geplaatst door madelief
Het is gewoon schaamte denk ik, dat ze een badpak dragen. En ik vind aan een buik niets opwindends hoor.

Maar er komen geen reakties op het zout der aarde zijn. Zie mijn vorige reaktie.
Prussies Madeliefje!

Toen wij op vakantie waren in Italië zat een groepje jongeren op het strand opwekkingsliedjes te zingen..........gitaartjes erbij..........dames in bikini (jaja!!!!!).
En een blijdschap dat er van uitging!!!!!!!
Die wisten hoe je "zout" kon zijn zonder voor "zoutje" te worden aangezien!!!!!!!!!!

Een 'breekje' van Breekijzertje
lebaoth
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Volgens mij kun je in een badpak net zo zout zijn als in een bikini, maar dat terzijde.

Madelief en Chicky, gewoon een vraagje, waarom willen jullie zo'n ding aan?? Het lijkt mij niet bepaald prettig zitten, maar jullie misschien wel?
'Geloof in de Heere Jezus Christus en gij zult zalig worden.'
Breekijzertje

Origineel geplaatst door lebaoth
Volgens mij kun je in een badpak net zo zout zijn als in een bikini, maar dat terzijde.

Madelief en Chicky, gewoon een vraagje, waarom willen jullie zo'n ding aan?? Het lijkt mij niet bepaald prettig zitten, maar jullie misschien wel?
Waarom vraag je het ook niet aan mij????????

lebaoth
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

:stu Omdat ik dat een eindje hieronder al gevraagd had en toen heb ik geen duidelijk antwoord gekregen, ik dacht je weet het vast niet. :stu
'Geloof in de Heere Jezus Christus en gij zult zalig worden.'
Breekijzertje

:stu Omdat ik dat een eindje hieronder al gevraagd had en toen heb ik geen duidelijk antwoord gekregen, ik dacht je weet het vast niet. :stu
Nou.......ik neem aan dat jij ook een slipje en een bh-tje draagt.....
Laat nu een bikini óók zo zitten!!!!
Gek hè!!??

lebaoth
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Daar draag ik over het algemeen nog wel wat overheen.

Maar nu even niet zo flauw alsjeblieft, wat is nu het voordeel boven een badpak? Volgens mij zijn die voordelen er helemaal niet. Daarom zou ik graag een voordeel willen horen.
Breekijzertje

Daar draag ik over het algemeen nog wel wat overheen.

Maar nu even niet zo flauw alsjeblieft, wat is nu het voordeel boven een badpak? Volgens mij zijn die voordelen er helemaal niet. Daarom zou ik graag een voordeel willen horen.
Als we het over voordelen gaan hebben zou ik aan willen kaarten dat het niet zo zweterig plakt op je buik als je in de zon op het strand ligt.
Bijkomend voordeel is dat je buikje ook nog bruin wordt zodat je er "voordeliger" uitziet voor je vriendje.......(haha)
Maar toch......

een 'breekje' van Breekijzertje
madelief

Bericht door madelief »

Voordelen van een bikini:

- Je voelt je er sportiever in dan in een suf badpak.
- Je buik kan bruin worden!!!!
- Je voelt je er beter bij lopen.

Hierbij moet ik wel zeggen dat je veel verschil hebt tussen een bikini en bikini. Ik heb dan wel een bikini maar dan een beschaafde. Hahaha zo eentje met een net topje en een net broekje. Maar dat is meer omdat dat beter bij mn figuur past dan dat ik dat leuker vind als een andere bikini.
madelief

Bericht door madelief »

Origineel geplaatst door Breekijzertje
Nou.......ik neem aan dat jij ook een slipje en een bh-tje draagt.....
Laat nu een bikini óók zo zitten!!!!
Gek hè!!??

Je hebt wel gelijk breekkie..........
Gewoon niets bijzonders. Ennu op het strand en zwembad dragen er genoeg zo'n ding dus je hoeft je echt niet af te vragen of dat ze het aan je zien dat je voor de eerste keer een bikini draagt. Tenzij je er onzeker bij gaat lopen.:,:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Nou de laatste keer dat ik een Bikini droeg werd ik door iedereen nagekeken, geef mij dan toch maar gewoon een goede zwembroek:,:,:,
peentje

Bericht door peentje »

Met de strandvakanties op zivh is niets mis, maar als je soms ziet hoe de dames er bij lopen of liggen, dan bedenk ik me wel eerst even een paar keer.
Breekijzertje

Origineel geplaatst door peentje
Met de strandvakanties op zivh is niets mis, maar als je soms ziet hoe de dames er bij lopen of liggen, dan bedenk ik me wel eerst even een paar keer.
Wat bedenk jij dan?
En waarom een paar keer?

Zoals dat boertje op Flakkee zei toen hij een paar dames topless op het strand had zien liggen: "'t Is ene schand zoals ze d'r bie laggen. 'k Ha vandoag wel drie keer wezen kieken."....................

peentje

Bericht door peentje »

Effe een vraagje ben jij ook soms een boertje van Flakkee?
Plaats reactie