Wintervakantie in Fiss
Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Mooie foto's Jelle. Wat een sneeuw daar zeg.
Zeg dat wel, daar reden ze met buldozers sneeuw weg te schuiven en aftevoeren, bij ons doen ze dat alleen maar met zand.:,:,:,
Vooral deze keer lag er bijzonder veel sneeuw, natuurlijk om het Daphne een beetje gemakkelijker te maken bij het skien:):D
:ha nee nee nee nee nee.... DIE BLAUWE PLEKKEN OP MN BEEN... kwamen van 't sjitslitten :iOorspronkelijk gepost door Jelle
Zelf zegt ze wel dat ze niet gevallen is, mar ik ben er ook niet altijd bijgeweest:,:,:, wel vreemd dat ik haar over blauwe plekken op haar been hoor praten:bu
[size=-2]Sssssssssssstttttttttt ik ben in totaal een stuk of 3 keer gevallen maar...[/size]GELUKKIG[size=-2]niet vrijdag....[/size]JUIST DE DAG....[size=-2]waarop u me de hele dag in de gaten kon houden...[/size] :sne:ha:P:D:,
Ja. op zaterdag, zondag, woensdagmorgen en middag een beetje, maar op vrijdag strak blauw.Oorspronkelijk gepost door marsm104
Het was dus wel leuk, begrijp ik...
maar waarom die? haha, scheen de zon er zo veel?
Maar zonnebril is nodig tegen sneeuwblindheid. Wegens sterke weekaatsing van de sneeuw op deze hoogte is het verstandig om bij het skien een zonnebril te dragen. Behalve als het sneeuwt dan kan je beter een sneeuwbril dragen, ook gekleurd glas maar het sluit je ogen af voor de sneeuw.