Nee, ik kom niet (sorry).Oorspronkelijk gepost door Jelle
Komen Kislev en Lecram ook nog? en wie komen er nog meer? Morgen of uiterlijk donderdagmorgen moet ik natuurlijk wel wat binnenhalen of niet binnenhalen.
Barbeque
Jelle,Oorspronkelijk gepost door Jelle
Komen Kislev en Lecram ook nog? en wie komen er nog meer? Morgen of uiterlijk donderdagmorgen moet ik natuurlijk wel wat binnenhalen of niet binnenhalen.
Ik hoop ook te komen! Ff met vrouwtje overlegd, ze gaat zelf niet mee, maar mijn teugels heeft ze voor één keer even laten vieren :,
Zeg maar wat ik mee moet nemen en waar en hoe laat enzo. Ik hoop dat je een plekje voor me hebt om me om te kleden, want om nou de hele avond in mn leren motorbroek te zitten is ook zo wat.
Ps. is een korte broek bij jou toegestaan?
Haa geweldig Lecram! Lijkt me echt leuk!
Empee hoopt ook te komen.
Pim en Nicname komen jullie ook nog?? Enne Parsifal en Lebaoth en de rest natuurlijk, komen jullie ook?? Gezellig hoor!!
Inderdaad Jelle, wat moeten wij meenemen? Of doe jij gewoon inkopen en dan delen we alles.
Pim en Nicname komen jullie ook nog?? Enne Parsifal en Lebaoth en de rest natuurlijk, komen jullie ook?? Gezellig hoor!!
Inderdaad Jelle, wat moeten wij meenemen? Of doe jij gewoon inkopen en dan delen we alles.
Liever Turks dan Paaps
IK denk dat i.v.m. het warme weer het beter is dat ik alle spullen in huis haal, dan kunnen we later wel met elkaar afrekenen. Het lijkt me niet verstandig om vlees of zo een tijd in een warme auto of in een warm motorpak mee te nemen.
Kleding: wat mij betreft geen voorschrift, dus wil je in korte broek prima, we zijn tenslotte bij informaal bij elkaar gewoon voor de gezelligheid
Ik wil nog wel ff weten wat ik precies in huis moeten halen, dus geef allemaal even een gil van: haal dit of neem dat mee bij de slager.
Het adres is: Ridder van Catsweg 693 in Gouda. vlakbij het winkelcentrum Bloemendaal.
Leuk jongens het lijkt me gezellig worden.
Als er nog zijn die van het stations gehaald moeten worden dan kan ik dat wel regelen.
Is er nog iemand die een route beschrijving wil hebben? Dan kan ik hem hier wel plaatsen.
Hoe laat: Het maakt mij niet uit ik heb vanaf vandaag toch vakantie en ben dus thuis. Ik hoor wel van hoelaat iedereen hier kan zijn.
Ruimte om om te kleden Lecarm heb ik wel, deboods in de tuin achter een hoge struik:,:,:,
Groeten jelle
Kleding: wat mij betreft geen voorschrift, dus wil je in korte broek prima, we zijn tenslotte bij informaal bij elkaar gewoon voor de gezelligheid
Ik wil nog wel ff weten wat ik precies in huis moeten halen, dus geef allemaal even een gil van: haal dit of neem dat mee bij de slager.
Het adres is: Ridder van Catsweg 693 in Gouda. vlakbij het winkelcentrum Bloemendaal.
Leuk jongens het lijkt me gezellig worden.
Als er nog zijn die van het stations gehaald moeten worden dan kan ik dat wel regelen.
Is er nog iemand die een route beschrijving wil hebben? Dan kan ik hem hier wel plaatsen.
Hoe laat: Het maakt mij niet uit ik heb vanaf vandaag toch vakantie en ben dus thuis. Ik hoor wel van hoelaat iedereen hier kan zijn.
Ruimte om om te kleden Lecarm heb ik wel, deboods in de tuin achter een hoge struik:,:,:,
Groeten jelle
Komt NDonselaar ook nog naar de barbeque?
Neem allemaal in elk geval een extra gebit mee want i.v.m. de hondsdagen moet het vlees natuurlijk extra hardgerooster worden, dus het kan wel eens een tandje kosten
:,
Trouwens drankjes:
Wat wil men drinken? Bier, Wijn, Limonade, Spa rood of blauw.
Laat het even weten dan kunnen we daarvoor zorgen.
Neem allemaal in elk geval een extra gebit mee want i.v.m. de hondsdagen moet het vlees natuurlijk extra hardgerooster worden, dus het kan wel eens een tandje kosten
Trouwens drankjes:
Heel erg jammer! Maar kerk gaat voor! Jullie zitten toch niet toevallig bij Kislev in de kerk? Die heeft ook kerk donderdagavond.Oorspronkelijk gepost door nicname
SOrry Mensen,
Wij zijn helaas niet van de partij.
Het wordt een beetje te veel, en het is kerk bij ons donderdagavond. Vrijdag een bruiloft en zaterdagavond ook een BBQ bij vrienden.
In elk geval veel plezier en eet smakelijk!
Groetjes van ons!
Groeten,
Matthijs
Liever Turks dan Paaps
Jelle, ik ga er vanuit dat jij een goeie smaak hebt wat vlees betreft. Als je zorgt voor 2 Hoegaardens of Wiekse Witte, dan zou ik dat fantastisch vinden.
Ik heb Billy gister nog een u2u gestuurd terwijl hij online was, maar hij reageerde (tegenwoordig) niet meer. Misschien beter ook voor z'n verslaving...
Ik heb Billy gister nog een u2u gestuurd terwijl hij online was, maar hij reageerde (tegenwoordig) niet meer. Misschien beter ook voor z'n verslaving...
Liever Turks dan Paaps
kMoet rijden, dus een colaatje is het maximum.Oorspronkelijk gepost door Jelle
Komt NDonselaar ook nog naar de barbeque?
Trouwens drankjes:
En je vergeet nog die fuifjes van mijn kamp! Echt zwaar zo'n kamp leiden. Denk je dat je van ze af ben, bellen ze je nog plat om te vragen of je een avondje langs komt!!Oorspronkelijk gepost door nicname
SOrry Mensen,
Wij zijn helaas niet van de partij.
Het wordt een beetje te veel, en het is kerk bij ons donderdagavond. Vrijdag een bruiloft en zaterdagavond ook een BBQ bij vrienden.
In elk geval veel plezier en eet smakelijk!
Groetjes van ons!
Zonder gekheid: Danielkamp leiden is echt heel leuk!
Pim.
P.S. Eetze iedereen! Maak er wat van daar in Gouda!
Parsifal en Lebaoth zien het niet helemaal zitten om te komen een donderdag. Volgende keer beter misschien, want het lijkt me wel heel gezellig!Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Haa geweldig Lecram! Lijkt me echt leuk!
Allemaal veel plezier gewenst!
Groetjes,
Lebaoth