Heb je in Zweden iets van een Bijbelse partij?parsifal schreef: In Zweden mag je altijd op het formulier zelf een kandidaat voorstellen. Kalle Anka (Donald Duck) krijgt altijd wel wat stemmen bij landelijke verkiezingen. Als de ingevulde persoon goed identificeerbaar is, op genoeg formulieren wordt ingevuld is en de politieke functie mag vervullen dan zijn dit gewoon legale stemmen die tellen.
Gemeenteraadsverkiezingen 2022
-
Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Wat is een Bijbelse partij? We hebben Christendemocraten die redelijk behoudend zijn (maar net als het CDA zich te veel verbonden hebben met de VVD achtige partijen). Lokaal heb je ook wel partijen met een meer Christelijk profiel.HersteldHervormd schreef:Heb je in Zweden iets van een Bijbelse partij?parsifal schreef: In Zweden mag je altijd op het formulier zelf een kandidaat voorstellen. Kalle Anka (Donald Duck) krijgt altijd wel wat stemmen bij landelijke verkiezingen. Als de ingevulde persoon goed identificeerbaar is, op genoeg formulieren wordt ingevuld is en de politieke functie mag vervullen dan zijn dit gewoon legale stemmen die tellen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
-
Geen idee, dat is dus mijn vraag.parsifal schreef:Wat is een Bijbelse partij? We hebben Christendemocraten die redelijk behoudend zijn (maar net als het CDA zich te veel verbonden hebben met de VVD achtige partijen). Lokaal heb je ook wel partijen met een meer Christelijk profiel.HersteldHervormd schreef:Heb je in Zweden iets van een Bijbelse partij?parsifal schreef: In Zweden mag je altijd op het formulier zelf een kandidaat voorstellen. Kalle Anka (Donald Duck) krijgt altijd wel wat stemmen bij landelijke verkiezingen. Als de ingevulde persoon goed identificeerbaar is, op genoeg formulieren wordt ingevuld is en de politieke functie mag vervullen dan zijn dit gewoon legale stemmen die tellen.
Ik denk ook wel dat het christendom in Zweden wel flink anders is als bij ons in Nederland.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Waar ik me al een beetje op verheug, is dat we vanavond weer gaan horen dat iedereen toch gewonnen heeft.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
-
Wat een clichéErik1960 schreef:Waar ik me al een beetje op verheug, is dat we vanavond weer gaan horen dat iedereen toch gewonnen heeft.

- J.C. Philpot
Zojuist een voorkeursstem uitgebracht op mijn favoriete lokale SGPer. Hij stond vrij ver naar boven, dus ik had hem snel gevonden 
Wat een lappen papier overigens, die stembiljetten. Als ITer denk ik dan: doe dat alstjeblieft digitaal. Scheelt ook met tellen.

Wat een lappen papier overigens, die stembiljetten. Als ITer denk ik dan: doe dat alstjeblieft digitaal. Scheelt ook met tellen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Als niet-IT-er denk ik dat ook! En we waren een paar jaar geleden ook goed op de digitale weg. Tot er iemand ontdekte dat het niet 100% te beveiligen is.J.C. Philpot schreef:Zojuist een voorkeursstem uitgebracht op mijn favoriete lokale SGPer. Hij stond vrij ver naar boven, dus ik had hem snel gevonden
Hier viel het mee met de papierhoeveelheid: een forse A4, meer niet.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Ik zit op mijn post op het stembureau.
ik wens je een kloppend PV!Ambtenaar schreef:Ik zit op mijn post op het stembureau.
-
Kan je dan nog wel wat op RF posten?Ambtenaar schreef:Ik zit op mijn post op het stembureau.

Ik ga zo wederom CDA stemmen zoals ik de vorige keer ook bij de gemeentelijke verkiezingen heb gedaan
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Waarom staat de sgp niet op de Rotterdamse kandidatenlijst?
Omdat de SGP zich in Rotterdam niet heeft aangemeld. In 2018 deden ze trouwens ook niet mee.Chrisje72 schreef:Waarom staat de sgp niet op de Rotterdamse kandidatenlijst?
Laatst gewijzigd door Erik1960 op 16 mar 2022, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Met een opkomst rond de 30% blijft er tijd over voor andere dingen kan ik je verzekeren.HersteldHervormd schreef:Kan je dan nog wel wat op RF posten?Ambtenaar schreef:Ik zit op mijn post op het stembureau.
Re: RE: Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022
Toen waren ze nog in combi met de cuErik1960 schreef:Omdat de SGP zich in Rotterdam niet heeft aangemeld. In 2018 deden ze trouwens ook niet mee.Chrisje72 schreef:Waarom staat de sgp niet op de Rotterdamse kandidatenlijst?