Nieuwe moderator
-
Re: Nieuwe moderator
Gefeliciteerd Ad 

Nee, Ad past jouw geciteerde spreuk juist heel goed toe. Slechts verwondering.Jantje schreef:Ik heb me anders geen moment geërgerd in dit draadje hoor.

Dit account wordt niet meer gebruikt.
Gefeliciteerd Ad!
Ad! Gefeliciteerd!
- Bonny
- Contacteer:
Gefeliciteerd hoor
. Maar moeten er eigenlijk geen tweetallen zijn waarover gestemd kan worden?

The Groom's still waiting at the altar
Dit jaar kwamen er drie studenten van school af. Daarom stellen we maar een drietal.
Andere twee studenten hebben al een bestemming gevonden. Bleef Ad alleen over.
Gefeliciteerd Ad!
Andere twee studenten hebben al een bestemming gevonden. Bleef Ad alleen over.

Gefeliciteerd Ad!
Gefeliciteerd! Ik heb er alle vertrouwen in.
Laat ik een tegengeluid horen bij alle felicitaties. Ik denk dat het goed is dat ik niet meer reageer op Refoforum, zeker nu met de nieuwe moderator.
Goed plan Piet.Piet Puk schreef:Laat ik een tegengeluid horen bij alle felicitaties. Ik denk dat het goed is dat ik niet meer reageer op Refoforum, zeker nu met de nieuwe moderator.
- Niet meer zo actief -
Als je dat nou 25 minuten geleden had bedacht, had je deze reactie ook niet hoeven plaatsen.Piet Puk schreef:Laat ik een tegengeluid horen bij alle felicitaties. Ik denk dat het goed is dat ik niet meer reageer op Refoforum, zeker nu met de nieuwe moderator.
Welkom terug. Je eerste post sinds augustus. Ad zal volkomen onpartijdig modereren is mijn overtuiging dus voor jou is er ook plaats in ons RF gezinPiet Puk schreef:Laat ik een tegengeluid horen bij alle felicitaties. Ik denk dat het goed is dat ik niet meer reageer op Refoforum, zeker nu met de nieuwe moderator.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
- Verbannen
Hij heeft hier ook nog een broer rondlopen. Ik mag toch hopen dat er geen broedertwisten (jawel, dit woord is dankzij @Ambtenaar genomineerd voor het beste Refoforum-woord van 2019!) zullen ontstaan. Toch @Wim Anker?huisman schreef:Ad zal volkomen onpartijdig modereren is mijn overtuiging

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
- Verbannen
Doe niet zo onaardig. Dit was net zo'n eensgezind draadje. Het vrijwel unaniem met elkaar eens zijn, gebeurt ook niet elke dag...Nathanaël schreef:Als je dat nou 25 minuten geleden had bedacht, had je deze reactie ook niet hoeven plaatsen.Piet Puk schreef:Laat ik een tegengeluid horen bij alle felicitaties. Ik denk dat het goed is dat ik niet meer reageer op Refoforum, zeker nu met de nieuwe moderator.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Sorry, ik had er beter nog een knipoog achter kunnen plaatsen, want ik bedoelde het eigenlijk half als grap. Dan komt het misschien iets minder onaardig overJantje schreef:Doe niet zo onaardig. Dit was net zo'n eensgezind draadje. Het vrijwel unaniem met elkaar eens zijn, gebeurt ook niet elke dag...Nathanaël schreef:Als je dat nou 25 minuten geleden had bedacht, had je deze reactie ook niet hoeven plaatsen.Piet Puk schreef:Laat ik een tegengeluid horen bij alle felicitaties. Ik denk dat het goed is dat ik niet meer reageer op Refoforum, zeker nu met de nieuwe moderator.![]()

Tijd voor een poll Piet.Piet Puk schreef:Laat ik een tegengeluid horen bij alle felicitaties. Ik denk dat het goed is dat ik niet meer reageer op Refoforum, zeker nu met de nieuwe moderator.
a. Ad heeft Wim al via pb gewaarschuwd. Zero Tolerance!
b. Wim bestookt Ad met pb's welke appeltjes er nog met wie geschild moeten worden.
c. Wim probeert nu het account van Ad te hacken.
d. Allemaal juist.
e. Niets van dit alles.